Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Re: Parcours status

Bericht door zandhopper » vr 12 okt 2018 08:42

Btw; koninginneduin wordt tijdelijk afgesloten en omgeleid ivm bomenkap :roll: ..........

Wordt geen stuifduin maar uitdunnen :!: :lol: :mrgreen:

zandhopper

Bericht door zandhopper » za 13 okt 2018 21:16

chielb schreef:
di 09 okt 2018 20:17
Zondagmorgen was een stel mountainbikers bij paaltje 15 bezig om een jump te bouwen. Niet zo'n flinke, maar ik vroeg me later af: was dit wel de bedoeling?
Voor een betere plaatsbepaling: als je van het grote pad naar beneden rechtsaf de klim in gaat, heb je even daarna een kleine kuil waar je met wat snelheid weer uitkomt. Vroeger ging je rechts langs de boom, tegenwoordig zijn er wat paadjes links ontstaan. De jump werd gebouwd op de plek van de boom, op het hoogste punt.
Als je er langzamer over heen rijdt ziet het er inderdaad wel pittig uit. Maar proefondervindelijk kan je er ook gewoon over heen rijden. Je moet echt als een gek aanzetten ervoor in het bochtje om te springen.

chielb
MTB'er

Bericht door chielb » zo 14 okt 2018 13:33

Dan hebben ze hem iets verlaagd, ik reed, toen ze hem aan het bouwen waren, niet zo bijster hard en kon toch beide wielen van de grond trekken. Als je weet waar ze liggen zijn dit soort kleine jumpjes wel grappig.

zandhopper

Bericht door zandhopper » ma 15 okt 2018 19:54

Zitten nu weer om regen te springen!!!!!!!!!! :oops:

Misschien weer even beter naar GMA !!!!!!!!!! Dat ligt er goed bij en dan blijft Schoorl misschien ok tot regen de boel redt.

Overal begint het toplaagje stuk te gaan en begin je over de baan te zwalken..............

zandhopper

Bericht door zandhopper » do 01 nov 2018 18:12

Status; GOED!!!!!!!!!!!!! :P

Afdaling zwarte blink is wat gerepareerd alleen nog zand bij de springwortel en kerf.

Mal
MTB'er

Bericht door Mal » zo 11 nov 2018 09:14

Gister: goed, omleiding: geen, onderhoud: top.

lefty
MTB'er

Bericht door lefty » di 13 nov 2018 20:26

Afgelopen zaterdag gestart vanaf de Mariaweg voor weer eens een rondje na lange tijd (hele zomer) van afwezigheid. Parcours lag er goed bij, dus maar even flink op de pedalen dacht ik zo. Alles ging de eerste kilometer goed, tot ik in de afdaling naar de Frederiksweg over het wildrooster mijn voorwiel voelde wegglijden op de betonnen stenen. Ik schrok van de hobbels net na het wildrooster en kneep net iets te hard in mijn voor rem. Gevolg was een duikeling over het stuur in het zand. Mijn publiek was ook aanwezig in de vorm van een aantal wandelaars, die met een lange ooooohhhhh deze afgang gade slagen. Al met al kon ik mijn weg (gereserveerd) vervolgen met wat pijn in mijn rechter schouder en borst. Het parcours lag er verder prima bij, met uitzondering van een stuk net voor de kerf, waar het even ploegen was. Met een rondetijd van 46 minuten fietste ik verder naar huis in Sijbekarspel.
Les: bij lange tijd afwezigheid, eerst maar een rustig verkenningsrondje rijden voordat je gaat proberen het onderste uit de kast te halen.... ;)
--slaap al drie nachten slecht door aantal gekneusde ribben.

zandhopper

Bericht door zandhopper » wo 14 nov 2018 19:55

Aiai ribbetjes is lastig!!!!!!!!!!

Uitglijder kan gebeuren.. maar wel uitgefietst ;) :!:

Ligt er inderdaad goed bij, afdaling zwarte blink ook goed , zeker als je gewoon over de snippers rijdt!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: en niet over de randjes... :roll:

Plaats reactie