status 2009

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Bericht door zandhopper »

Nu, de status dus:Vergeleken met verleden week ietwat teleurstellend, door regen ws baggerig geworden en daarna ribbelig bevroren. Ipv single-racetrack nu breder ribbelspoor(bv afdaling nok en achter de duinen) afgewisseld met wat sneeuwstukken, misschien niet erg glad maar wel "eng"??. Denk dat het wel weer snel sneller wordt.Afdaling de zwarte blink snel, zeker gezien de sporen beneden de hei in!!

Terro
Contacteer:

Bericht door Terro »

Weet er alles van Het parcour is wel keihard...Een snel rondje(voor mij dan)zat er niet in ,op sommige stukken was het net een ijsbaan,wel leuk maar niet om snel te rijden.

En ook nog een keer gevallen in een afdaling .

Morgen kijken of het wat beter gaat
Highway to hell.....

www.DanDBikers.nl

pieterrrrr

Bericht door pieterrrrr »

Vandaag bloedlink, hele snelle stukken afgewisseld met ijsbanen. Geen aanrader als je je botten heel wilt houden. Maar het bloed gaat er wel sneller van stromen. zeven minuten langzamer dan mijn record.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

A, snap nu wat je bedoelt, dacht even ; das anders dan gister. En idd HEEL ANDERS!! afrader!!

Quercus

Bericht door Quercus »

Heb het rondje gedaan, maar kost je inderdaad je botten.Zeer verradelijk door bevroren delen in het parcours met als hoogtepunt het stukje fietspad waar ik vol onderuit ging.Was daar een complete ijsbaan.Het eerste stuk van de nok had de kwaliteit waar een ijsmeester jaloers op zou zijn.Naar beneden ging vanzelf......

frankteb

Bericht door frankteb »

hoe ligt het parcours erbij, iemand vandaag gereden? ik bedoel of het nog steeds glad is op sommige stukken? ik heb niet zoveel zin onderuit te gaan en was eigenlijk van plan twee/drie rondjes te proberen

groet,
Franklin

paulus

Bericht door paulus »

IJs, ijs, ijs... In het PWN-gebied is het overigens niet veel beter. Zelfs de fietspaden zijn verradelijk glad

MTBeest

Bericht door MTBeest »

Hoi. Weet iemand hoe het parcours er nu bijligt. Ik wil zondag een paar rondjes rijden. En niet glijden.

paulus

Bericht door paulus »

Je glijdt nu niet meer hoor... Alleen kleefde het gisteren (woensdag) een beetje. Dus gaat het niet heeeeel hard (tenminste, dat ging ik niet...kan ook aan mijn benen liggen natuurlijk)

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Momenteel is het goed te rijden,
wel zitten er leuke kuilen in de afdalingen.
Ronnie

Gesloten