status 2009

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
frankteb

Bericht door frankteb »

MTBeest schreef:Hoi. Weet iemand hoe het parcours er nu bijligt. Ik wil zondag een paar rondjes rijden. En niet glijden.

van het weekend veel regen en wind, opletten in de afdalingen als het erg modderig is

groet Franklin

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

Vanmiddag een half rondje(westkant) gedaan op de CXer en het is weer een racebaan, met hobbels dat dan weer wel!

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Vandaag voor de regen was het goed, als je fit bent dan en niet vd week 3x gesquasht hebt.Na de eerste afdaling scherpe bocht rechts, is nu een stukje rechtdoor gemaakt ipv de slinger voor de boom langs, was al 2 keer afgesloten met takken. Blijkbaar willen luitjes sneller door af te snijden??Wat is het beleid hierover????

frankteb

Bericht door frankteb »

zandhopper schreef: Vandaag voor de regen was het goed, als je fit bent dan en niet vd week 3x gesquasht hebt.

Na de eerste afdaling scherpe bocht rechts, is nu een stukje rechtdoor gemaakt ipv de slinger voor de boom langs, was al 2 keer afgesloten met takken. Blijkbaar willen luitjes sneller door af te snijden??

Wat is het beleid hierover????

mag niet, als mensen zelf het parcours gaan verleggen is het einde zoek, maar ja hou ze eens tegen, kennelijk wordt het met takken afgesloten en haalt een ander ze weer weg

groet Franklin

Sicco
Contacteer:

Bericht door Sicco »

Oei wat een blubber en hobbels op het parcours vandaag! 29" en Black Sharks er onder! Want het is niet zo erg dat het niet leuk meer is om heen te gaan.

Jaap Smit

Bericht door Jaap Smit »

Vanmorgen 'n deel van het parcours meegepikt: Frederiks Blink, Zwarte Blink, achter het strand, en de Zuidwesthoek. En dat lag er allemaal perfect bij. Kon lekker doortrappen op m'n Racing Ralphs. Geen blubber gezien, en hetzelfde aantal hobbels als vorige week geteld.

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Verrassend goed te doen vandaag, slechts een plasje
gezien maar wel iets meer kuilen.
Ronnie

frankteb

Bericht door frankteb »

parcours ligt er erg goed bij (hard), sommige kleine afdalingen wat hobbelig maar dat stelt niet veel voor

groet Franklin

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Prut, sneeuwpap, ijs en plassen, of dit samen. Gezien de vele vreemde sporen was het vanochtend nog echt glad ook. Als het vannacht gaat vriezen geen aanrader. Met FF geen aanrader??Wel leuk vanmiddag.Enne , er is driftig gesnipperd! Over de hele lengte hier en daar, wel enkele echte gaten vergeten helaas.Afdaling nok is wel wat onstabiel hierdoor, enige voorzichtigheid nog geboden!

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

mwoah, ik was wel smerig toen ik terugkwam maar echt glad vond ik het niet met RR. Alleen bij het aanzetten in een klim wilde het achterwiel nog wel eens doorslaan.

Snippers zijn gemalen snoeiafval geen MUK! Ze waren erg vers ik denk van vanochtend!

Als het vannacht idd gaat vriezen hoef je morgenochtend niet heen te gaan, da's vragen om problemen.

Gesloten