status 2009

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
diana

Bericht door diana »

Dat is ploegen ja maar met genoeg vaart nog te doen(1 mei).
En het is elke keer weer genieten die uitzichten vervelen nooit.
Nee voor mij geen toptijd dat snap je zo al.
Donderdag mag ik weer,joepie!!!
Diana

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Willy78 schreef:
RJ Dio schreef:Het is idd nog te rijden maar de echte snelheid heeft het niet meer.
Er zijn plekjes behoorlijk los aan het raken.
Binnenkort veel regen zou het parcours goed doen.
Het is inderdaad zanderig, maar op 1 mei (gisteren) reed ik een evenaring van mijn PR. 39:01. Vandaag reed ik 40:55, maar het parcours begint nu toch veel snelheid te verliezen. Opvallend hoeveel het parcours in 1 dag achteruit is gegaan.

Laat de regen maar komen!
 Dat was toch echt jammer Willy 2 sec sneller en je kunt
toch echt spreken van een 38er.
Ronnie

mtbschoorl
Admin Group

Bericht door mtbschoorl »

RJ Dio schreef: Het is idd nog te rijden maar de echte snelheid heeft het niet meer.

Er zijn plekjes behoorlijk los aan het raken.

Binnenkort veel regen zou het parcours goed doen.

Vandaag na lange tijd weer eens Schoorl gereden. Tsja, persoonlijk vind ik zo'n zanderig parcours juist het leukste om te doen. Beter dan dat gestuiter van de laatste 2 jaar. Je moet wel je materiaal een beetje aanpassen. Beste met een strandbike met SM zo rond de 1 bar en het is zandsurfen. Wel zo lang mogelijk het buitenblad blijven duwen.

diana

Bericht door diana »

En nu is het donderdag en had ik de mazzel om met een vriendin het parcours te fietsen.
Ja mannen al kletsend!!!
Hele parcour is goed te doen,je noet gewoon vaart houden dus laatste stuk even niet kletsen.
Wat mij betrefd mag het voorlopig zo blijven maar zonder regen gaat dat niet lukken en word er het weekend weer veel stuk gefietst
Diana

frankteb

Bericht door frankteb »

het parcours ligt er weer keurig bij, ook veel reparaties, waarbij sommige grote kuilen/plekken zijn gerepareerd

groet Franklin

Bartho

Bericht door Bartho »

Vanmiddag door regen en zonneschijn gereden en een heerlijk parcour. De afdaling na de nok was wel erg zacht waardoor de snelheid er stevig uit werd gezogen en zo waren er nog wat stukken. Geeft altijd meer mtb gevoel mee en dat kan ik wel waarderen. De gladde banden brigade was vandaag niet meer in het voordeel, maar dat zal met een paar dagen droog weer wel anders worden.

Jeroen Huik

Bericht door Jeroen Huik »

Vandaag weer eens een rondje gereden; de ribben lieten het weer toe.Wat is het toch mooi jongens. Vooral de zwarte blink met zijn uitzicht....Het was druk vandaag en er was goed onderhoud gepleegd.Een paar mulle stukken en voor de rest snel.
JWHNHUIK

diana

Bericht door diana »

Vanochtend voor elf uur rond.Prima te doen al is het voor de schoorlse nok flink stuiteren met die lekkere vaart.Kwamen alleen maar mannen tegen waarvan ook nog eens de meesten gas gaven en weer stopten waardoor we ze steeds weer tegen kwamen.(heb belooft aan drie mannen dit hier te vermelden al denk ik dat ze er niet blij mee zijn hi hi)
Diana

rolf

Bericht door rolf »

gistermiddag een paar rondjes gedraaid. Maandag was het snel, zeg een 8,5 nu is het al snel slechter geworden tot een 5,5. Mooi droog weer en afstappers op krietieke punten zorgen voor de slechte status nu.

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Niks geen slechte status.
Na 2,5 uur dijk duin polder een rondje gepakt en
toch onder de 40.
Veel stukken zijn goed bijgewerkt
Ronnie

Gesloten