status 2009

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
herman

Bericht door herman »

Vandaag een poging ondernomen om het iets aan te rijden.
Ik denk dat het iets nodig is wat een zandbak zeg dit is andere koek dan de alpen.
Maar er  komen voor het parcour betere tijden aan (herfst & winter)
Maar ik heb toch een heerlijke training van gemaakt.
lefty rider

Stefan

Bericht door Stefan »

Van de snelheid van de racefiets opeens over het parcours.. wegzakken, linke bochten, een boom, een klimmetje die volgens mij niet te doen is en zelfs De Nok waar het zanderig en lastig is...! Maar ondanks al die ellende is het toch een feest om weer lekker op de mtb af te zien

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Zand, zanderiger , zanderigst.Slecht slechter slechts.zo heb ik het nog niet meegemaakt

frankteb

Bericht door frankteb »

zandhopper schreef:Zand, zanderiger , zanderigst.
Slecht slechter slechts.

zo heb ik het nog niet meegemaakt

er moet ook wel heel veel meer regen vallen voor het enigzins te befietsen valt weer

groetjes Franklin

ZieMon

Bericht door ZieMon »

Je zakt zelfs weg in de met houtsnippers bedekte stukken....de snelheid is nu echt ver te zoeken.

Van mij mag het boven het parcours wel een maand lang regenen......
Veni, vidi, Fietsie

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Werd er ook beetje depri van, maar geeft wel een nieuwe uitdaging, minder slecht rijden!!

NicoSchagen
Contacteer:

Bericht door NicoSchagen »

Vandaag een nieuwe pr gereden. Langzaamste rondetijd van dit jaar. Het positieve van deze ronde was dat ik Richard Groenendaal (.nl) voorbij vloog, waardoor ik toch weer een beetje moraal kreeg.
Rohloff. stopt niet voor pech.

Willy78

Bericht door Willy78 »

NicoSchagen schreef:Vandaag een nieuwe pr gereden. Langzaamste rondetijd van dit jaar. Het positieve van deze ronde was dat ik Richard Groenendaal (.nl) voorbij vloog, waardoor ik toch weer een beetje moraal kreeg.
Op z'n site is te lezen dat hij in februari gestopt is met wedstrijden. Schijnbaar is hij druk bezig met "aftrainen". ...sorry...ik lees net dat je er weer een "beetje" moraal door kreeg. Volgens mij moet het parcours nu snel beter worden met regelmatig een buitje.
Als je nooit remt, rij je te langzaam!

Jur Manneveld
Contacteer:

Bericht door Jur Manneveld »

Hij gaf een clinic voor 20 Onyva "mountainbikers" en paste natuurlijk zijn snelheid daarbij aan.
Jammer voor je moraal.

Onyva
Jur.

Henk van H*

Bericht door Henk van H* »

Het parcours zal nu wel snel weer beter worden.
Maar jullie weten toch dat je rondom het parcours, buiten de duinen, ook heerlijk off the road kan biken, zonder zanderige toestanden?
Rijd bijvoorbeeld eens een paar keer heen en weer over de kruin van de Hondsbossche zeewering. Tegenwind kan je dan echt uit je dak gaan en  terug, met 40+ per uur over die dijk is ook gaaf. Omdat er geen hekken meer staan kan je er ook loodrecht op en af.
Als je in noordelijke richting rijdend voorbij die gronddepots bent, ga je na dat groepje huizen direct rechtsaf, oversteken (kijk uit!) en dan de Hondsbossche slaperdijk op (zie plaatje): ook een prachtig en pittig stukkie off the road. Ook in de zogenaamde Polderroute zitten prachtige off the road stukken. Allemaal vlakbij!

HvH

Gesloten