status 2009

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Bericht door zandhopper »

Willy78 schreef: Volgens mij moet het parcours nu snel beter worden met regelmatig een buitje.
Idd , 10 minuten sneller alweer, maar èèn keer vd fiets af. Wel erg druk. Ps oja en bij de boom natuurlijk. Verbaasd me dat ze die niet opruimen.

zandhopper

Kwam bijna boven!48 minuten , begint weer ergens op te lijken. Stuk 'achter de duinen' waar ik altijd energie opbouw is nu nogal mulle energievreter. Als je dan uiteindelijk bij de ook wat mulle nok aankom ben je toch wel blij als je boven en daarna klaar bent. Wordt weer s tijd voor 2 rondjes.

diana

Bericht door diana »

Kijk dat klinkt weer goed.
Diana

frankteb

Bericht door frankteb »

vanavond rondje gedaan, 47 laag, alles goed te fietsen, boom is weg!

diana

Bericht door diana »

ben er geweest en het was super!!
Goed te fietsen dus helemaal blij
Diana

zandhopper

Asfalt!!Althans heel goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 45- 

HaJe

Bericht door HaJe »

Is dat slechte weer toch nog ergens goed voor!

Ik ga ASAP ook

TarMac

Bericht door TarMac »

Sinds augustus naast de racefiets ook op de mtb, na enkele keren door het mulle zand te hebben geploegd begrijp ik nu waarom Schoorl zo hoog aangeschreven staat. Regen doet wonderen!! 2 rondjes, kleine 1,5 uur...

nico

Bericht door nico »

@zandhopper: als je de tempohardheid weet te kweken om op de snelle stukken ook vol door te gaan, rij je opeens hele andere tijden over zo'n rondje.

ouwe

Bericht door ouwe »

Vanochtend vroeg voor het eerst sinds weken weer eens 2 rondjes schoorl gereden. En! daar werd ik blij van. Alles was goed te rijden .
Behoorlijke bergen houtsnippers en schelpen gezien. Er gaat dus gewerkt worden.
Afgelopen weken diverse andere parcours gereden. Maar schoorl is en blijft toch top. Zelfs op een top parcours als Montferland ga je nog niet zo stuk als op schoorl.
Toen schoorl echt niet meer te doen was ben ik een paar keer uitgeweken naar o.a. dijkgatbos en geestermerambacht. Dijkgatbos viel me niet tegen.Het parcours daar lijkt wel wat meer " ingereden" dan in het begin de bochten ( en dat zijn er erg veel ) lopen wat beter nu. Jammer dat er geen snelle stukken in zitten. Geestermerambacht is nu nog te kort na 3 rondjes heb ik het wel gezien. Maar er zijn ontwikkelingen heb ik begrepen.

Gesloten