status 2009

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
diana

Bericht door diana »

Gisteren een aantal mensen begeleid in een tocht met als hoogtepunt Schoorl.
Tussen kwart voor drie en kwart over vier op het parcour waar het super rustig was.Twee personen waren er nog nooit geweest.
Vonden het helemaal tegek.
Parcour is ook super momenteel.

Diana

zandhopper

Bericht door zandhopper »

nico schreef:@zandhopper: als je de tempohardheid weet te kweken om op de snelle stukken ook vol door te gaan, rij je opeens hele andere tijden over zo'n rondje.
Yep, je weet de zwakke plek!!! Op het vlakkere kom ik  tekort, zeker als de rest vh parcours zwaar rijden is.

frankteb

Bericht door frankteb »

je moet ook een beetje in vorm raken, ik zeker, en heb teveel laten versloffen de afgelopen maanden, reed vandaag weer 44.45

moet beter maar goed, komt wel

groet Franklin

zandhopper

Fooney, t begint alweer een heel klein beetje te "rullen". Paar daagjes geen regen. Was woensdag op zijn best.Baalde een beetje, had onder de 43 gewild maar haalde t net niet.

diana

Bericht door diana »

Nou was ik je toch bijna tegengekomen Was er dus ook rond èèn en ja het word muller maar evengoed een feestje.
Kwam een stel toeristen tegen,zoon van 6 voorop met helm,ouders met peuter achterop zonder helm er uit het zicht achter.Kan het nog gekker
Diana

zandhopper

Je  kan idd een zitje op de atb zetten, maar op het parcours?? Lijkt me ook niet comfortabel. Baby in rugzak dan maar??Neem maar aan dat ze totaal niet wisten waar ze aan begonnen.

zandhopper

Vanochtend 2 rondjes gedaan, vond dat ik (?) wat traag was, maar lekker rondgetoerd en nog een vermolmde boom opgeruimd, lag dwars over bij de bokkeweidjes, war de 5 start. In mijn overmoed er alleen aan gaan sjorren, dat viel tegen! Gelukkig konden de 2 volgende rijders  niet anders dan helpen en hebben we hem net naast het pad gekregen. Kwam later nog andere fietser tegen die laatst de vervelende boom opgeruimd bleek te hebben , niet SBB dus. Was het zat en met zijn kettingzaag uitgerukt!!

zandhopper

Ah eindelijk!Met een kop vol snot ruim onder de 43. Dat biedt perspectief.Allemaal zondag succes op het strand/zand!!!

diana

Bericht door diana »

Was jij dan degene die ons inhaalde ??
Zijn er maar twee tegengekomen waarvan we er èèn zelf inhaalden.
Parcour is super te fietsen zonder afstappen,genieten!!
Even tijd genomen om te kijken naar verbrande deel bij vogelmeer en het bos.
Ja en het stuk bij de kerf hebben we ook gevonden.Hoe gek kun je zijn om dit leuk te vinden
Diana

zandhopper

Nop; alleen 2 kerels ingehaald. 

Gesloten