status 2009

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Bericht door zandhopper »

Status=GOED!Alleen naar huis fietsen met storm tegen en ijsregen?

zandhopper

Voor de liefhebbers?!, ach;STATUS=ZEER GOED!40 blijft lonken. Moet t natuurlijk niet gaan sneeuwen

diana

Bericht door diana »

Ja en dan moet je net veel werken en dus geen tijd
Diana

zandhopper

Had al gewerkt 5-13; heeft z'n voordelen(als je de wekker niet zo erg vindt!).

diana

Bericht door diana »

Bikkel
Diana

Arjansen

Bericht door Arjansen »

Knap hoor als je nu hard durft te rijden. Ik kwam op 2e kerstdag - na een waarschuwing van deze of een andere kerstman - op 55 uit met al dat ijs (pr=44). Gisteren Loonse en Drunense duinen. Daar lag nog veel meer sneeuw en ijs. Kwam er met een gemiddelde van 15 km/h uit (maar gelukkig wel heel).

Nikaj

Bericht door Nikaj »

Ik zal mijn bijdrage ook eens leveren aan dit forum, aangezien ik er zelf veelvuldig gebruik van maak voordat ik uit Haarlem kom rijden, en het vrij rustig is qua posts deze weken.Het bos ligt er werkelijk sprookjesachtig bij en vandaag was het parcours goed te doen. Ca. 20% rij je over sneeuwpaden. Dat is vooral in open stukken bos natuurlijk. Er was nauwelijks ijs behalve dus de aangereden sneeuwstukken. De meeste paden zijn mooi droog gereden, petje af voor degene die de eerste sporen hebben gereden... De afdaling na de nok valt nu wel mee, niet zo blubberig meer. De blink moet je even door de verse sneeuw op, anders is het doorslippen.Pas 't 2e rondje had ik het wel door en kon ik wat versnellen. Echt 'vliegen' is er niet bij, mijn pr is 40 maar ik verloor ook tussen 5 en 10 minuten per ronde. Zoals het er vandaag bij lag was het wel technisch, strak maar soepel blijven sturen in de smalle sporen! Als het niet gaat regenen dan kan vorst niet echt kwaad, schat ik.

zandhopper

Idd alleen km's bij de zw blink veel platgereden sneeuw cq ijs, wel wat glibberen en verder mooie sneeuwvrij-gereden baan!

Gesloten