valhelm

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
willem p.

Bericht door willem p. »

ik wil even iets kwijt over het dragen van een helm
tijdens rijden op het parcours,ik zie toch wel veel jongens zonder helm rijden !!en dat is volgens mij niet slim,we denken allemaal met zoveel ervaring val ik niet zomaar.
nou dat kan dus wel,ik rij al meer dan 10 jaar iedere week het rondje en kan het parcour wel dromen en toch was er een moment...ik weet zelf
niet meer wat er precies wat er gebeurt is maar ik ben zwaar gevallen met als gevolg mijn helm door midden gebarsten-fiets beschadicht ik zelf een hersen schudding en gekneusde ribben. verder ben ik er goed af gekomen omdat ik een helm op had .

ik wil hier mee zeggen heren en ook dames wees wijs en draag een helm !!!!!!!!!!
een valpartij zit soms in een klein ..????

groeten willem p.

Steffen

Bericht door Steffen »

Helemaal mee eens!
Je ziet ze steeds meer. Goed om daar eens iets over te zeggen.

Bartho

Bericht door Bartho »

Kan me er volledig achter scharen, laatst nog een vette schuiver gemaakt en de helm tegen een boom gelegd ipv mijn hoofd. Maar naast het dragen van een helm, wil ik ook graag kwijt dat het mij zorgen baart dat het parcours tegengesteld wordt gereden!!! Ik ben vorige week in Hattem geweest en daar dankzij tweerichtingsverkeer door het oog van de naald gegaan wat betreft een frontale botsing. Wel de rest van de rit het hart in de keel gehad.

diana

Bericht door diana »

Goed om weer even bij die helm stil te staan. Helm is voor mij net als autorijden zonder gordel.Mijn verstand zegt nee!!!!!!!
Als ik mensen begeleid op het parcour mogen ze alleen mee met helm!
Wat dat tegengesteld betrefd bedoel je ook Schoorl?? Dit tijden geleden meegemaakt en daar werd ik niet blij van,ga er dan maar vanuit dat ie het bord gemist heeft.Waren donderdag wel lui bezig naast het parcour een eigen afdaling te maken.Moet dit nou
Diana

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

diana schreef: Waren donderdag wel lui bezig naast het parcour een eigen afdaling te maken.Moet dit nou[IMG]http://www.mtb-schoorl.nl/kletspraat/sm ... iley21.gif" height="17" width="23" align="absmiddle" alt="Thumbs%20Down" />

Kijk en dan moet je gelijk even de boswachter bellen op: 072-5093352

Altijd handig om dit nummer in je GSM te hebben.

dusssssssss©

ZieMon

Bericht door ZieMon »

Mensen die geen helm dragen hebben dus blijkbaar niets om te beschermen....denk ik
Veni, vidi, Fietsie

frankteb

Bericht door frankteb »

je ziet het nog best vaak, mensen zonder helm, ik geef het zelf altijd wel aan of het nou wel verstandig is om zonder te gaan, maar ja sommigen willen niet aan die 30 a 40 euri denk ik

@diana: je begeleidt ook mensen? in trainingsgroepjes?

groet,
Franklin

diana

Bericht door diana »

Ja klopt helemaal.
Maar dan wel de beginners die niet zo snel mogelijk het parcour door willen.
Hou het graag onder controle
Diana

nico

Bericht door nico »

BOSS schreef:
diana schreef: Waren donderdag wel lui bezig naast het parcour een eigen afdaling te maken.Moet dit nou[IMG]http://www.mtb-schoorl.nl/kletspraat/sm ... iley21.gif" height="17" width="23" align="absmiddle" alt="Thumbs%20Down" />

Kijk en dan moet je gelijk even de boswachter bellen op: 072-5093352
Altijd handig om dit nummer in je GSM te hebben.

dusssssssss©

Als je mij in Zuid-Holland op het strand ziet fietsen, bel je dan ook meteen de politie? Dat mag namelijk niet daar. In Noord-Holland, waar het wel toegestaan is, vinden af en toe vervelende botsingen plaats tussen MTBers en andere strandgebruikers, maar daar MAG het. In de 2de wereldoorlog mochten ook allerlei dingen die we nu afkeuren. Waarom mogen lui geen afdaling maken naast het parcours als niemand daar last van heeft en waarom moeten we ze in hemelsnaam aangeven?

mtbschoorl
Admin Group

Bericht door mtbschoorl »

nico schreef:
BOSS schreef:
Kijk en dan moet je gelijk even de boswachter bellen op: 072-5093352 Altijd handig om dit nummer in je GSM te hebben. dusssssssss©

Als je mij in Zuid-Holland op het strand ziet fietsen, bel je dan ook meteen de politie? Dat mag namelijk niet daar. In Noord-Holland, waar het wel toegestaan is, vinden af en toe vervelende botsingen plaats tussen MTBers en andere strandgebruikers, maar daar MAG het. In de 2de wereldoorlog mochten ook allerlei dingen die we nu afkeuren. Waarom mogen lui geen afdaling maken naast het parcours als niemand daar last van heeft en waarom moeten we ze in hemelsnaam aangeven?

Hee Nico, je vergeet de Noord Koreanen er nog bij te halen. Maar je hebt gelijk hoor, aangeven helpt niet. Gewoon pak op de blote billen. Ik zal de zwarte lijst tab     nog weer eens voor je activeren.zwarte lijst

Gesloten