Gerrie Knetemann

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
diana

Bericht door diana »

Sorry hoor maar waar slaat dit allemaal op.
Word straks nog vol met al die paaltjes
Recpect voor alles dus ook het parcour aub.
Voor familie belangrijk om hem daar te gedenken,snapt iedereen,maar voor wat er stond zou ik ook stoppen en met mij meerderen.

Diana

pjotr

Bericht door pjotr »

diana schreef:Sorry hoor maar waar slaat dit allemaal op.
Word straks nog vol met al die paaltjes
Recpect voor alles dus ook het parcour aub.
Voor familie belangrijk om hem daar te gedenken,snapt iedereen,maar voor wat er stond zou ik ook stoppen en met mij meerderen.

???????..........voor de rest gaat alles toch wel goed met je?

diana

Bericht door diana »

Ja hoor prima, dank je wel
Druk me niet altijd even taktvol uit misschien maar dit is mijn mening.

Diana

ZieMon

Bericht door ZieMon »

Beste Diana , ik snap jouw reactie van 13.30 uur niet helemaal......leg eens uit.
Veni, vidi, Fietsie

diana

Bericht door diana »

nou ja ik bedoel dus nadat ik alles gelezen en bekeken heb ik moeite heb met de manier waarop het gegaan is.
Familie wil hem op die plaats graag gedenken wat moet kunnen vind ik.
De manier waarop is misschien niet helemaal slim(emotie?)waarop de boswachter ook niet helemaal slim(emotie?)reageert.Dan word het breed uitgemeten in de pers door familie(emotie?) met zelfs opname met een mobiel.En dan moet er na vijf jaar toch maar wat komen daar? Oke het gaat om een zeer bekend persoon in de wielersport die net als velen van ons het parcour heeft gefietst.Maar als ik het bekijk zonder deze emotie is het net als zonder helm fietsen of naast de route gaan crossen.
Bij het parcour zijn bepaalde gedragregels waar we ons allemaal aan proberen te houden.Of laten we ons leiden door onze en veelal persoonlijke emotie???

Diana

ZieMon

Bericht door ZieMon »

Ten eerste mijn complimenten om precies op hetzelfde tijdstip een reactie te plaatsen. Maar dit terzijde. Nou ben ik niet helemaal snel van begrip, maar deze uitleg en dan vooral het 2e deel van je reactie snap ik nog steeds niet zo goed, wat heeft het overlijden van een groot sportman, op het schoorlse MTB parcours te maken met fietsen zonder helm en fietsen naast de route te maken ? Ik zie geen vergelijking op dat gebied.
Gelukkig overlijden er niet al te vaak bekende en onbekende nederlandse sporters op ons aller MTB parcours, maar als het een groot sportman als Gerrie Knettemann betreft, dan is mijn mening dat er wel iets speciaals voor deze man neergezet mag worden, en dat behoeft geen mega gedenksteen te zijn , maar een plaquette of iets kleinschaligs mag er in mijn ogen ,naast het parcours, toch wel staan.

Maar dat is mijn mening.

Prettige zondag nog !

Veni, vidi, Fietsie

diana

Bericht door diana »

Bedankt voor je duidelijke reactie.prima mening overigens.
Over die vergelijking bedoelde ik alleen maar te zeggen dat we ons allemaal aan bepaalde opgelegde regels houden (moeten) en jij en ik niet degenen zijn om dit te veranderen.

Jij ook nog een prettige zondag !
Diana

Martin K
Contacteer:

Bericht door Martin K »

In de duinen van SBB bij Groet staat onderstaand "gedenkbankje". De plaquette op het bankje vermeldt naam van een vrouw. 
Dat moet toch ook voor de Kneet bij/langs het parcours kunnen?

Ik heb de foto 2 jaar terug zelf gemaakt maar ben even kwijt ter wiens nagedachtenis het bankje is. Iemand?
Website

Weblog

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

Nog beter, een kraantje alwaar je de bidon kan vullen!

Is te doen want dat huis aan de Julianalaan ligt hemelsbreed op zo'n 200 meter.

Dennis Schagen

Bericht door Dennis Schagen »

He Diana, geen ruzie maken hoor....ennuhe, nog gefeliciteerd met JW.. Gr Dennis

Gesloten