Status 2010

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
Jelle

Bericht door Jelle »

Kan iemand mij vertellen hoe het parcour er nu bij ligt met alle sneeuwval? Valt er gaat te rijden.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Jawel; ben net terug. Op de knisperende ondergrond heb je opvallend veel grip(met noppen!), zolang je in de bobsleebaan(zo lijkt het spoor) blijft geen centje pijn. Alleen bij de zwarte blink , waar ik eerst dacht, dat kan beter dan mijn voorligger die net eraf moest, slipte ik zodanig door ondanks de rulheid dat ik niet boven kwam.Maar ja , moet het niet gaan dooien!!

Arneo
Contacteer:

Bericht door Arneo »

Vandaag 11:00h lag het er ook prima bij. (althans onder deze omstandigheden) het spoor was goed zichtbaar en zolang je dat volgt is het goed te doen mede doordat het wat heeft gevroren hoefde je nergens af te stappen (uiteraard als je in het juiste verzet komt aanrijden en je gewicht goed weet te verleden)

De verwachte sneeuwbui is nog niet gekomen als deze uitblijft zal het parcour er komende zondag nog beter bijliggen.
2fast4u

zandhopper

Vurrukkelijk!Lekker, bij de zw bl met een aanloopje boven gekomen, alleen bij de afdaling vd nok even de poot aan de grond, en netjes door de kuil natuurlijk.Luitjes met  goede techniek en/of durf kunnen gewoon hard rijden (denk ik). Voor mij dus goede training(zo'n 50min)

Nikaj

Bericht door Nikaj »

Het lag er prachtig bij vanmiddag, 3 rondjes gedaan van net onder de 50 min. Dat vooral dankzij een week pasta voor EPE... Er is een mooi vlak spoor aangereden van tussen de 25 en 40 cm waar goeie noppenbanden prima grip hebben, het was lekker sturen vandaag. Inhalen moet even 'in overleg' of door de verse sneeuw te rossen. Afdalinkjes met korte bochten vroegen af en toe om te driften (met beide wielen) en na de nok idd een keer een voetje op de vloer. Ik had eind van de middag de indruk dat de aangereden sneeuw ietwat was aangevroren. Maar dat beetje glibberen kan ook suikertekort zijn geweest natuurlijk

zandhopper

Net wat gladder, merkte t eerst met doorslippen bij klimmen maar vooral toen ik de 2e afdaling onderuit gleed. Afdaling nok in mijn ogen ondoenlijk.

Nikaj

Bericht door Nikaj »

Het parcours is nu een mix van slurrie, ijs en bagger. Eigenlijk lijkt het op strandrijden, alleen komt hier het sporen-verhaal kijken. Wel noppenbanden kiezen, de strandbanden brengen je de berg niet op... Ik heb de helft gereden en ben toen met lage bandenspanning over de fietspaden gaan rijden, dat ging best. Maar een bende is het wel! Hopelijk zet de dooi flink door en droogt het wat op...

zandhopper

Bent U;a; Een bijzonder getalenteerde technische rijderb; Net in het bezit van spijkerbanden die u toch echt wil gebruikenc; een groot fan van de trauma heliDan moet u zeker GAAN!!!Bent u ;d; een rijder die normaal een rondje wilt scheuren/trappenDan is het bijna NIET te doen.Heb er 1,5 uur over gedaan. Geploeterd en gelopen, sommige stukjes gaan leuk , schelpenpad DRAMA.

diana

Bericht door diana »

Dan hou ik het even bij d en ga morgen maar hardlopen op het strand
Wel een leuk stukje
Weet je dat we het na de spinningles zelfs even hadden over je bobsleebaan,geeft maar weer aan dat dit forum door velen gelezen word en zo moet het ook
Diana

Barra

Bericht door Barra »

zandhopper schreef:Bent U;a; Een bijzonder getalenteerde technische rijderb; Net in het bezit van spijkerbanden die u toch echt wil gebruikenc; een groot fan van de trauma heliDan moet u zeker GAAN!!!Bent u ;d; een rijder die normaal een rondje wilt scheuren/trappenDan is het bijna NIET te doen.Heb er 1,5 uur over gedaan. Geploeterd en gelopen, sommige stukjes gaan leuk , schelpenpad DRAMA.
En want deed jou besluiten het toch te doen: a, b, c, of alle drie?;-)

Gesloten