Status 2010

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Bericht door zandhopper »

Vandaag kregen we het idee om rustigjes te rijden(verkouden oa) en zakken mee te nemen, dus het hellinkje(waar we net aan boven kwamen btw) besnipperd. Zo'n grote shoppertas en een vouwlegerschepje werken top!!!Verder is het goed , dus ............................ hoppa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Henk van H*

Bericht door Henk van H* »

gelukkig geen rare beesten gezien deze keer?
HvH

zandhopper

Henk van H* schreef:gelukkig geen rare beesten gezien deze keer?
Nop , zelfs niet in de snipperhopen!

Vingro

Bericht door Vingro »

Goed bezig Zandhopper!

Wil je ook even langs de Bunkerklim rijden?
We reden afgelopen weekend rondje pwn, troffen bij de Bunkerklim één grote ravage aan: alle stenen waren er uitgetrokken. Valt nu niet tegen op te fietsen, dus kan ook wel wat van die houtsnippertjes gebruiken!

frankteb

Bericht door frankteb »

Alles inderdaad meer dan goed te fietsen, ligt er zelfs snel bij. Waar ik eergisteren op mijn oude fiets (andere zeven weken kwijt geweest vanwege stuk van het achterframe dat vervangen moest worden) 47 reed, vandaag op mijn "nieuwe" Trek opeens 42 half.

Krijg hier spontaan weer meer zin van om te fietsen, zat toch wel in een grote dip en motivatie was op dat oude brik onder het nulpunt.

zandhopper

Hellinkje was nog superRondje wordt wel alweer ruller, met een mooie zondag erbij..................Op de gefinetunede rockhopper net boven de 43 , incl 2 groepjes en diverse losse rijders inhalen. Heel tevree. Fiets loopt weer als een trein!!

zandhopper

Ah ; Racebaan!!Volgens mij zo'n beetje m'n snelste HTtijd; 41half.Lekker hoorrrrrrrrrrrrrrr!!!

diana

Bericht door diana »

Diana

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Woensdag ook gereden en dankzij zandhopper
niet hoeven afstappen 40.40.Overigens reed een
maat van mij s`avonds in de stromende regen.
Alles stond vol met plassen.Het kan verkeren
Ronnie

Bartho

Bericht door Bartho »

Woensdagavond gereden, kwam iemand tegen die het had over een geweldig snel parcours. Helaas was het in nog geen kwartier veranderd in een waterballet. Halverwege moeten staken ivm onweer, dan haak ik af. Het kan inderdaad verkeren, vorige week nog in 39" rond.Hoop dat het zondag beter is als morgen weer zonnig wordt...

Gesloten