Status 2010

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Met m`n regenmaat en nog 2 anderen naar veluwezoom
geweest niet zo zanderig maar wel wat plassen.
de 50km in 2h 14 daarna nog een lusje van 15 erbij gedaan.
Een aanrader voor iemand die het nog niet weet,ook voor die het wel weet
Ronnie

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Vandaag paar rondjes op program.Benen vielen tegen Parcours viel wat tegen, druk geweest gister??Dus gewoon in de trainingsmodus enigszins plichtmatig 2 rondjes afgewerkt!!!  Verschrikkelijke tijden!

frankteb

Bericht door frankteb »

Vandaag viel ook iets tegen, parcours viel nog wel mee, maar tegenwind bij zee niet

zandhopper

Ah; lag er heerlijk bij;Gelijk een schone dame, strakke huid en prachtige welvingen.

zandhopper

Geen wind van betekenis, behoorlijk goed parcours, opgesleept door m'n maatje, fiets goed en benen goed; een dikke 40erGezien het aantal stukjes waar het nog beter kan en de vele inhaalacties biedt dat perspectief!!! En 40 minuten tegen de grens, betekent klaar voor de drafbaan!!!!!!!!!!

HaJe

Bericht door HaJe »

Na een paar maanden afwezigheid op Schoorl zondagmiddag weer een rondje gedaan: heerlijk!

Een van de weinige pluspunten van het aflopen van de zomer: het parcours wordt weer goed te rijden.

ouwe

Bericht door ouwe »

Vanochtend parcours gereden en dat viel me alles mee. Alles is goed te rijden , beetje nat zand. ( er moet wat te zeuren overblijven) Maar ik wil wel waarschuwen voor de afdaling van de nok. Onderaan zit een veradelijke Kuil waar je gemakkelijk van je fiets geslingerd wordt,dus niet te hard rijden daar!!

zandhopper

Ligt er zeker snel bij! Die afdaling doe ik zowiezo wat voorzichtigjes, als je goed links houdt bij de splitsing en dan benedenlangs heb je er weinig last van. Je kan zelfs weer vrij laat onderin vol in de ankers!!Vrijdag weer s op de fully, hoop dat ik dan ook snel ga anders klopt m'n strategie niet!!

nico

Bericht door nico »

Ik vond em de hele zomer goed bereidbaar, maar dat kan ook wel aan de Furious Freds liggen.

zandhopper

SuperrrrrrrrrrrrrHeerlijk luxe op de fully en toch razendsnel(voor mijn doen), net boven de 40 dus hoop ik komende maand daar weer s onder te komen(pr'retje??????)

Gesloten