status 2011

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Bericht door zandhopper »

Dave schreef:De forum naam zou veranderd moeten worden in "status 2011"

Zeer goed te doen, vanmiddag rond 13:00 een lekkere tijd gereden.

Wel 2 gevaarlijke hobbels net na de nok. Oppassen, je ligt zo voorover van je fiets af.

Brunsie

Bericht door Brunsie »

Vandaag voor het eerst op een 29-er op het Parcours gereden. De Stumpjumper Comp 29-er Testfiets van Bike Action op z'n staart getrapt en uiteindelijk een 36.42 geklokt. Had iets meer voordeel verwacht op de brandgang en op het fietspad. Maar kan deze eigenlijk niet vergelijken met de Flash.

backflip

Bericht door backflip »

ik was ook niet onder de indruk van een 29 er
epic en jeep

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

Grote wielen zijn voor mannen met kleine jannen........

fred (mtb-sport
Contacteer:

Bericht door fred (mtb-sport »

Geen statusvermelding oor mij, maar meer de vraag: Hoe is het qua rijden en drukte op zondagmorgen.Wil eventueel a.s. zondag paar rondjes (vroeg) trappen, maar ken Schoorl feitelijk alleen van goede vrijdag of een enkele zaterdagmorgen.Qua status zal het zondag wel redelijk zijn.
It's all over in just 24 hours

frankteb

Bericht door frankteb »

fred (mtb-sport schreef:Geen statusvermelding oor mij, maar meer de vraag: Hoe is het qua rijden en drukte op zondagmorgen.
Wil eventueel a.s. zondag paar rondjes (vroeg) trappen, maar ken Schoorl feitelijk alleen van goede vrijdag of een enkele zaterdagmorgen.
Qua status zal het zondag wel redelijk zijn.

zondagmorgen is het tot een uur of één altijd gezellig druk, veel groepen die gaan rijden ook

ik heb wel eens zondagmorgen gereden en dan was je tot het eind alleen aan het inhalen  aangezien mtben niet voor iedereen wekelijkse kost is gaat dat inhalen niet altijd direct, vooral met groepen is dat heel lastig vooral de stukken in het begin en het einde waar de baan smaller is. Maar goed je kan zondagmorgen beter voor een rustig rondje kiezen, lekker op het gemak en zondagmiddag is het vaak al veel minder druk.

mtbschoorl
Admin Group

Bericht door mtbschoorl »

Van 09:30 tot 12:00 spits. Niet voor een pr maar wel gezellig omdat iedereen er altijd is.

Maar a.s zondag niet, want iedereen rijdt morgen EPE en dan heb je geen zin in een rondje Schoorl de volgende ochtend. Vanwege de afterparty hoor

fred (mtb-sport
Contacteer:

Bericht door fred (mtb-sport »

Bedankt voor info, ik zit in dubio. Bossen bij ons namelijk nog steeds ijs (TT Soest afgelast) en bij verder dooi 1 grote baggerbak.Kan op de weg met de pekelbak, maar mijn lichaam schreeuwt om de Scalpel en daar is Schoorl perfect voor.Zat aan heel vroeg (net daglicht) te beginnen en hopelijk 5 rondjes te doen en maar accepteren zo nu en dan in te moeten houden en juist voorop in de file te rijden.......
It's all over in just 24 hours

frankteb

Bericht door frankteb »

fred (mtb-sport schreef:Bedankt voor info, ik zit in dubio. Bossen bij ons namelijk nog steeds ijs (TT Soest afgelast) en bij verder dooi 1 grote baggerbak.
Kan op de weg met de pekelbak, maar mijn lichaam schreeuwt om de Scalpel en daar is Schoorl perfect voor.
Zat aan heel vroeg (net daglicht) te beginnen en hopelijk 5 rondjes te doen en maar accepteren zo nu en dan in te moeten houden en juist voorop in de file te rijden.......

gewoon gaan, parcours ligt er goed bij en ga gewoon lekker

ROBINR

Bericht door ROBINR »

was vandaag goed gereden kon weer lekker doorknallen en overal grip
dacht met mn 41,5 aardig door te rijden tot er 1 voorbij gestoven kwam
less weight more power

fsa force k-light

Plaats reactie