status 2011

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Bericht door zandhopper »

fred (mtb-sport schreef:
Henk van H* schreef:39, 40, 41 en toen kon ik het niet meer opbrengen om voor de 4e keer die Nok op te gaan.
Oeps, kom ik met met 5x45.....
Lijkt me ook niks mis mee en lekker constant!!!

fred (mtb-sport
Contacteer:

Bericht door fred (mtb-sport »

Constant langzaam, dat wel.Overigens op 26-02 gaan we met MBC Midden Nederland een paar rondjes raggen daar want vaste prik is binnen onze trainingsgroep.Tegen die tijd de status goed in de gaten houden.Ik zal denk ik in de buurt van 5 rondjes uitkomen...
It's all over in just 24 hours

Henk van H*

Bericht door Henk van H* »

Als ik langzamer gereden had, dan had ik het uiteraard ook langer volgehouden. Maar op de een of ander manier lukt het niet om het parcours in D1 af te leggen . Rustig beginnen lukt wel, maar dan....
En zo'n teringhekel als ik vroeger aan De Kuil had, zo leuk vind ik het nu om me erin te storten.
Als we maar lekker bezig zijn! Volgend weekend doe ik weer een poging.

Trouwens: ik zag dat SBB weer een poging heeft gedaan om de downhillers te dwarsbomen. Enorme boomwortelstronken zijn nu op hun route gelegd. Of dat nou zo'n mooi gezicht is? Ach laat die jongens toch, zo erg is het toch ook allemaal niet (oeps, dat vloog er zomaar uit )
HvH

zandhopper

Henk van H* schreef:Als ik langzamer gereden had,
Als sommige scholieren 4breed (nog)langzamer rijden , vallen ze om!!

Jeroen vV

Bericht door Jeroen vV »

Geen scholieren vandaag op het parcours, wel hardlopers (zeker een weekje vergist), maar een pardonnetje was genoeg om er langs te worden gelaten.
Het ligt er allemaal snel bij maar ik wordt toch steeds weer verrast door die steile bügels aan het eind van de Niels Blink afdaling, vergt het uiterste van mijn 80 mm Durin.
Verder te veel wind om echt hard te gaan, dus ook niet echt geprobeerd (=40half).

Henk van H*

Bericht door Henk van H* »

Jeroen vV schreef: Het ligt er allemaal snel bij maar ik wordt toch steeds weer verrast door die steile bügels aan het eind van de Niels Blink afdaling, vergt het uiterste van mijn 80 mm Durin.

Uiterst links moet je die hobbels nemen.

Weet iemand hoe laat we morgen weer het parcours op kunnen? Ik zag wel een papier hangen over de groet-schoorl run oid, maar ben vergeten te kijken tot hoe laat het parcours gesloten is.
HvH

TonvT

Bericht door TonvT »

Hallo Henk,De Groet uit Schoorl run is volgende week zondag, de 13de.Groet,Ton.

frankteb

Bericht door frankteb »

Volgens mij is volgende week zondag de boel gesloten van 10.00 tot 16.00.

Willy78

Bericht door Willy78 »

frankteb schreef:Volgens mij is volgende week zondag de boel gesloten van 10.00 tot 16.00.
Tja, wel apart. We hebben zo bijna iedere maand een reden dat het parcours wordt afgesloten. Al die hardlopers kunnen overal lopen, terwijl wij maar tot 10:30 uur een redelijk alternatief in de buurt hebben. (of moeten wij nu maar met z'n allen op de wandelpaden van SBB gaan fietsen tussen 10 en 16 uur?).
Als je nooit remt, rij je te langzaam!

zandhopper

Barstte  van de nieuwe paaltjes vandaag, KM 's konden het niet wezen. Tijdens mijn 2e rondje viel het kwartje, overal 112 op; kan je aan de hand vd paaltjes aangeven waar je bent. Zou dat zo vaak nodig zijn?, heb een vriend wiens vrouw dat maar niet moet weten dan

Plaats reactie