Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
Quercus

Bericht door Quercus »

Parcours ligt er super bij na al die regenval.Ook de dennen herstellen zich enigszins in het verbrande gedeelte en krijgen weer een groene kruin, dus de bomen hoeven alleen opgekruind te worden met wat onderbeplanting van de Amerikaanse Sierkers en over twee jaar is het weer een pracht stukje bos

Willy78

Bericht door Willy78 »

Parcours ligt er inderdaad goed bij, maar bij mij lag er wel een boomstam haaks over het parcours. Dus, tenzij je geen hoge bunny-hop beheerst, is afstappen zo'n beetje je enige optie.
Als je nooit remt, rij je te langzaam!

yo-eddy

Bericht door yo-eddy »

Willy78 schreef: Parcours ligt er inderdaad goed bij, maar bij mij lag er wel een boomstam haaks over het parcours. Dus, tenzij je geen hoge bunny-hop beheerst, is afstappen zo'n beetje je enige optie. [IMG]smileys/smiley23.gif" align="absmiddle" alt="Geek" />

Is aan de linkerkant wel te doen hoor, daar is ie niet zo hoog

Misschien een paar balkjes er tegenaan en een beetje zand en gewoon als obstakel houden?? Lijkt mij wel leuk.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Helaas/gelukkig weer vrij baan , alle obstakels verwijderd, ook extra snippers op de zw blink, SBB doet zijn best!!Redelijk gefietst tot ik gerohloffd werd alsof ik stilstond.Dus als de benen goed zijn een snel parcours!!!

NicoSchagen
Contacteer:

Bericht door NicoSchagen »

Sorry. Het was ook zo'n racebaan. Leuk je weer eens gesproken te hebben.
Rohloff. stopt niet voor pech.

yo-eddy

Bericht door yo-eddy »

Jammer dat de boom weg is, hadden we iets leuks mee kunnen doen

was wel even gezellig zo op de track gisteren. Baan ligt er netjes bij, aan de tijd van Nico zijn we niet gekomen, 1e rondje een rustige 43 daarna een 41, lekker gefietst met prachtig weer

diana

Bericht door diana »

Is iemand nog geweest en kan vertellen hoe het er bij ligt????
Diana

D-works

Bericht door D-works »

Vandaag geweest.

Parcours is prima, hier er daar nog wat mul zand, maar dat kan de pret niet drukken.

Fietsen maar!

diana

Bericht door diana »

Dat ga ik zeker doen,dank voor de info!!!
Diana

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Ligt er goed bij , zo niet TOP! Samen met Big Shopper het gemene hellinkje nog besnipperd.Was onderweg niet tevreden over het schakelgekraak en gespring, en ontdekte thuis tijdens het ontmodderen dat mijn zadel gebroken is, tijd voor onderhoud!!!oja; Afdaling vd zwarte blink is super; VOL GAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats reactie