Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Re: Parcours status

Bericht door zandhopper »

terrean schreef:Geen last gehad van het zand, maar misschien is dat meer de fiets dan het parcours ;)

Serieus, ja het is zanderig maar niet extreem en goed te fietsen.
Morgen de SM er maar weer onder, hoopte op de 29FF2.0 door te kunnen.

Je hebt gelijk, je kan idd blijven fietsen, maar het vreet energie :mrgreen: :lol: :lol:

zandhopper

Gister lag het er na de buien alweer stuk beter bij , vandaag..............., ach wat spoelsporen; vooral de startklim(wortelstuk) en de zigzagklim naar het koninginneduin zijn behoorlijk uitgespoeld, grappig is dat het zand bij de laatste weg is en het nu dus stevig is, alleen hoe lang houdt dat, behoorlijke voor zeg maar.

Dus lekker rijdbaar :idea:

yo-eddy

Bericht door yo-eddy »

Mulle plekken krijgen de overhand, tijd voor een buitje :) Sommige delen liggen er echter nog verbazend goed bij. 41:30 na een bourgondische zomer met weinig fietsen :oops: viel me niet eens tegen.

dommel

Bericht door dommel »

Als enige in mijn omgeving ben ik na een tijdje mooi weer super happy als het weer eens flink heeft geregend: Het ligt er weer prima bij. Wel een paar flinke kuilen erbij trouwens, maar die maken het natuurlijk alleen maar leuker! :D

zandhopper

Beetje regen en beetje snippers hebben idd wonderen gedaan.

Na 2 weken aanmodderen met de benen had ik er vanmiddag echt weer zin in, beetje opgefokt omdat iemand hier weer s een of andere dubieuze zichzelf herinstallerende startpagina op de pc veroorzaakt had :oops: , maar goed , die ben ik weer kwijt en een lekker rondje 39 gerealiseerd.

frankteb

Bericht door frankteb »

Vanavond een lekker rondje gereden (40 half), alles weer prima te rijden, wat kan regen in korte tijd de boel weer herstellen :) uitgezonderd een enkele kuil is het echt goed, en er was weer prima gerepareerd, hulde!

frankteb

Bericht door frankteb »

Status nog steeds prima op een paar diepere kuilen na. Ik zie wel een nieuwe trend: mensen die weer zonder helm fietsen (bijna elke keer dat ik fiets en dat is vaak), en daar zitten ook ervaren mensen bij helaas, goede voorbeeld iemand?

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

Gisteren in het PWN ook weer hele bosjes zonder helm/hersenen.....ik vrees dat overwinterende reeserts weer op de MTB stappen

zandhopper

Was druk!!

Goed weer en goed te rijden en dus veel volk. Wel veel duikelingen, met en zonder helm , gezien, waarvan een die bij de start zonodig het voetpad op wilde en in de braamstruiken eindigde :roll:

zandhopper

Kuil onderaan zw bl is ook weer gedicht. :!:

Plaats reactie