Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
frankteb

Re: Parcours status

Bericht door frankteb »

De route was nu toch alleen met linten afgezet vanwege een wedstrijd Rabotop toch? Of gaat het al snel worden afgezet vanwege kap?

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

Klopt, was afgelopen zondag alleen vanwege de Rabotopwedstrijd.

Rond 10 januari zal er gestart worden met de kap van het verbrande gedeelte.

frankteb

Bericht door frankteb »

Ok thanks voor de info.

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

Maandag 7 januari zullen de kapwerkzaamheden van het verbrande gedeelte in de Schoorlse duinen beginnen. Ook zal er op en rond de mountainbikeroute gekapt gaan worden waardoor deze tijdelijk omgeleid zal worden via het fietspad.

Lees alle details op de website.

dussssss©

chrisscross
MTB'er

Bericht door chrisscross »

Vandaag (zondag 16 dec) lag het parcours er heel modderig bij. Evengoed wel lekker gereden al zat een pr er natuurlijk niet in.
Parkeren bij de manege was ook vrijwel onmogelijk door een paardenwedstrijd.
Door de regen van de afgelopen tijd zijn er wel veel knippen in gekomen, dat maakt het soms wel wat spannender. Van mij mogen ze erin blijven liggen. :D
Topdagje dus! :lol:

zandhopper

Bericht door zandhopper »

PRUT :idea:

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Prut in het kwadraat!!

Extra prut was dat ik een scheur in de S-works renegade band opliep die niet door de melk dichtte!! Kwam het gemene hellinkje niet meer op.

Probleem!!! Pompen(btw niet mee) was kansloos, dus alleen een binnenband zou helpen. Hadden we ook niet.

George wilde wel zijn auto halen maar dan was die een uur bezig, opa bellen hetzelfde uur, dus maar gaan lopen. 1,5 km het bos uit en dan nog 9km weg. :? gelukkig lopen de SIDI's goed. Halverwege, net dat ik een beetje begon te balen stopte een atb'er, en meteen ook een auto!! Fietskunstenaar Patrick met de bestelwagen!! http://smittrial.nl/

Laatste stukje ging dus heel vlot!! DANK!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

ZieMon

Bericht door ZieMon »

Tip : neem je zwemdiploma mee op het parcours..........wat een plassen, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt in al die jaren.
Veni, vidi, Fietsie

frankteb

Bericht door frankteb »

ik dacht precies hetzelfde dat ik vanmiddag fietste, zo erg en zo slecht in deze tijd v/h jaar heb ik het nog niet meegemaakt. Er zijn maar een paar stukken, de langere stukken, meer in de wind en uit het bos, die redelijk/goed te fietsen zijn. Verder is het gewoon prutmarathon fietsen.

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Vandaag ook een rondje gereden ik denk dat het wel een pr was. Als zijnde de langzaamste tijd ooit genoteerd.
Was idd nat nat en smerig, maar omdat we al enige uren hadden rond gezwommen kan het wellicht ook daar mee te maken hebben gehad.
Prettige Kerstdagen toegewenst.

Ronnie
Ronnie

Plaats reactie