Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
frankteb

Re: Parcours status

Bericht door frankteb »

je haalde mij in iets voor de kerf, ik reed mijzelf vast achter een langzamere deelnemer, keek opzij en zag je op een stevig tempo voorbij rijden

zelf reed ik twee rondjes: één 43 minuten, de ander 46 minuten (waar ik ronde één nog lekker kon doortuffen en inhalen, ronde twee was een redelijke nachtmerrie van groepjes, mensen die in klimmetjes plots stoppen, 1 km per uur rijden) maar 1,5 uur rijden was een goede training

zandhopper

Bericht door zandhopper »

frankteb schreef:je haalde mij in iets voor de kerf, ik reed mijzelf vast achter een langzamere deelnemer, keek opzij en zag je op een stevig tempo voorbij rijden

zelf reed ik twee rondjes: één 43 minuten, de ander 46 minuten (waar ik ronde één nog lekker kon doortuffen en inhalen, ronde twee was een redelijke nachtmerrie van groepjes, mensen die in klimmetjes plots stoppen, 1 km per uur rijden) maar 1,5 uur rijden was een goede training
Aha; Onyva-broek!!!! :mrgreen: Denkikzo????

SBT-Schagen
MTB'er

Bericht door SBT-Schagen »

Vandaag weer een rondje gereden,het ligt er al weer een stuk beter bij dan de afgelopen week.
Ook het open stuk is weer goed te doen,het was heel rustig en hoefde maar twee keer in te halen,voor de rest niemand tegengekomen.
Uiteindelijk rondje in 40 minuten, niet slecht na een zware strandtraining van gister. :lol:

frankteb

Bericht door frankteb »

zandhopper schreef:
frankteb schreef:je haalde mij in iets voor de kerf, ik reed mijzelf vast achter een langzamere deelnemer, keek opzij en zag je op een stevig tempo voorbij rijden

Aha; Onyva-broek!!!! :mrgreen: Denkikzo????
klopt, hoop dat ik met voldoende training ook mjin tempo weer tot onder de veertig kan optillen, als de ondergrond weer wat droger is ga ik dat zeker weer proberen

lefty
MTB'er

Bericht door lefty »

Gisteren op de MTB vanuit Sijbekarspel naar Schoorl...en natuurlijk weer terug... :D
Het parcours ligt er goed bij, alleen was het hele pad langs de Kerf met de grondfrees gehandeld, waardoor het rijden alleen langs de kanten mogelijk was en ook het vermelden waard, is de enorme kuil in de afdaling van de Nok.
Hier moet je even je technische "skills" naar boven halen om niet over je stuur in het zand te belanden.
Met een hoge 40'er ben ik tevreden naar huis gefietst...toch weer even 70 km in de benen..!!!! ;)

zandhopper

lefty schreef:Gisteren op de MTB vanuit Sijbekarspel naar Schoorl...en natuurlijk weer terug... :D
Het parcours ligt er goed bij, alleen was het hele pad langs de Kerf met de grondfrees gehandeld, waardoor het rijden alleen langs de kanten mogelijk was en ook het vermelden waard, is de enorme kuil in de afdaling van de Nok.
Hier moet je even je technische "skills" naar boven halen om niet over je stuur in het zand te belanden.
Met een hoge 40'er ben ik tevreden naar huis gefietst...toch weer even 70 km in de benen..!!!! ;)
Vandaag de kuil wat gevuld en de kerstballen verwijderd.

Btw, bij die kuil kan je ook als je niet hard rijdt het rechterspoor prima volgen!! :!:

Rens
MTB'er

Bericht door Rens »

zandhopper schreef:
Vandaag de kuil wat gevuld en de kerstballen verwijderd.

Btw, bij die kuil kan je ook als je niet hard rijdt het rechterspoor prima volgen!! :!:
Goed bezig geweest Zandhopper! Beetje jammer dat de brandweermannen niet zelf even de boom weer afgetuigd hebben :roll: Maarja was wel weer leuk gedaan :D

Dave

Bericht door Dave »

Gisteren weer eens een rondje in het daglicht gereden.

Het wordt tijd dat de regen gaat stoppen, veel modder....Nog niet zoveel als op Spaarnwoude, maar het begint er op te lijken.
MTBambtenaar

zandhopper

Nu alweer aardig gedroogd. Konden lekker rijden. Geen topvorm, maar blij dat ik rij.

2e bruggetje begint goed vorm te krijgen, 1e bruggetje lekker overheen te scheuren,gewoon volgas ernaartoe beetje achterop je zadel en eroverheen.

Komt geen klaphekje dus als je er hem niet wilt nemen moet je de omleiding volgen. Maar echt, als je hem een keer gedaan hebt appeltje eitje!!

Vandaag eindelijk mijn afdalingstijd vd zwarte blink weer een seconde omlaag gekregen, poepoe!!
Bijlagen
zw bl.JPG
zw bl.JPG (66.78 KiB) 3268 keer bekeken

JeroenK

Bericht door JeroenK »

zandhopper schreef:Vandaag eindelijk mijn afdalingstijd vd zwarte blink weer een seconde omlaag gekregen, poepoe!!
...jullie zijn helemaal gek :lol:
Groet, Jeroen

Plaats reactie