Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
BOSS
Contacteer:

Re: Parcours status

Bericht door BOSS »

Lefty, die foto's van jou zijn inmiddels gewist….die waren alleen om in te stellen voor het echte model…. :mrgreen: :mrgreen:
Het was een shoot voor Velozine van de 11Ants

lefty
MTB'er

Bericht door lefty »

Boss

Da's nou weer jammer....;-)
Heb de foto's gezien op de site 11ants en ze zijn mooi hoor.
...en niet alleen de foto's maar die bikes mogen er ook zijn..!!!

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Het zand rukt alweer op.

Beetje bijzonder, we mogen geen snippers meer gebruiken in de stuifduinen, maar er wel blijven fietsen :x Zullen we veel platen moeten gaan leggen en hopen dat het begaanbaar blijft. :oops:

Snelheid is er wel uit iig. :roll: Brede sloffen tijd ............. of regentijd?????

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

schelpen gooien , een veel betere optie.
En bedank die bosvernietigers maar voor het slopen van het bos.
mooie natuurlijke teletubbieduinen hebben we ervoor terug
Ronnie

zandhopper

RJ Dio schreef:schelpen gooien , een veel betere optie.
En bedank die bosvernietigers maar voor het slopen van het bos.
mooie natuurlijke teletubbieduinen hebben we ervoor terug
Schelpen mag ook niet, alleen verwijderbare spullen.

Verder deel ik je mening...... :roll:

Sandhugger
Contacteer:

Bericht door Sandhugger »

Volgens mij zijn er natuurbeheerders die hobbymatig 'Stenentijperkje spelen' verwarren met iets. Als je een heel arsenaal aan grote gravers meerdere malen het hele duin moet laten omploegen omdat de natuur er weer plantjes laat groeien...laat maar. Mogen die kunststof grote rasters die ook in het bos liggen wel?
It never gets any easier, you just get faster.

zandhopper

Sandhugger schreef:Volgens mij zijn er natuurbeheerders die hobbymatig 'Stenentijperkje spelen' verwarren met iets. Als je een heel arsenaal aan grote gravers meerdere malen het hele duin moet laten omploegen omdat de natuur er weer plantjes laat groeien...laat maar. Mogen die kunststof grote rasters die ook in het bos liggen wel?
Klimmetje van de Zwarte Blink wordt ook wat stukgelopen door de koeien. Misschien een verbodsbordje plaatsen??

Kunststof platen mogen wel omdat ze verwijderbaar zijn, is al een wonder dat we er voorlopig fietsen.....

Binnenkort/zo snel we tijd hebben gaan we in het zand aan de gang!!

frankteb

Bericht door frankteb »

Natuurbeheer anno 2014, plannen 100%, budget 1%. Dat blijkt ook wel want het enige dat ze gedaan hebben is alle natuur die er was verwijderd onder het mom het is toch allemaal verbrand :? Het zou me niet verbazen als ze nog meer bos weghalen om nog meer zandvlakte en duinen te "creëren.

zandhopper

Zo laat mogelijk gaan fietsen, prut viel mee... maar wat een plassen!! :cry:

Reed groot stuk met een boomlange kerel op een specialized op, kreeg niet de indruk dat hij blij met me was, maar inhalen leek me ook geen optie, volgens mij kon hij nog veel sneller. 8-) Kon ik iig wel even lekker wat uit de wind zitten. :idea:

lefty
MTB'er

Bericht door lefty »

Gisteren lekker een rondje gekoerst. Het parcours ligt er wonderbaarlijk mooi bij en ik reed een mooie lage 39 er.
Ik denk dat wanneer het zo droog blijft, er wel een probleem gaat ontstaan richting de Zwarte Blink met al het losse zand.
Misschien moeten we daar dan met de 5 wel een stuk gaan lopen...(ook wel eens leuk) :shock:
Ik moet voor gisteren nog even mijn excuus maken, dat ik twee vrouwen er op wees niet tegen de richting in te rijden.
Even verderop, vlak voor de klim naar de nok, was echter iemand hard gevallen en zij waren onderweg om hulp te halen.
Heel veel succes en ik hoop dat het uiteindelijk meeviel..!!!

Plaats reactie