Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
v_schultinge
MTB'er

Re: Parcours status

Bericht door v_schultinge »

Vanavond even 2 rondjes gereden. Ik ging voortvarend van start maar merkte al snel dat de benen niet thuis gaven :( . De krachttrainingen van deze week waren schijnbaar nog niet uit de benen. Op karakter maar door gefietst en aan het einde van het eerste rondje even een korte pauze ingelast en daarna een tweede rondje gedaan.

De open stukken beginnen toch alweer mul te worden op sommige plekken en een beetje regen om de staat van het parcours goed te houden zou geen kwaad kunnen. De stukken in het bos zijn gewoon goed.

v_schultinge
MTB'er

Toch alweer een stukje muller dan donderdag :(. Ik hoop dat we binnenkort toch echt weer een buitje krijgen.

Het eerst rondje kon ik overal lekker doortrappen, het tweede rondje kwam ik elke keer verkeer op onhandige plekken tegen waardoor ik zeker 3 keer uit moest klikken en het ritme wel redelijk gebroken was. Maar al met al toch lekker gereden voor een zondag :D .

Deze week krijg ik als het goed is nieuwe spulletjes binnen voor de MTB en kan ik eindlijke de triple ombouwen naar een dubbel. Natuurlijk ook 2 nieuwe kettingen, cassette etc. besteld. Dat hakt er altijd lekker in :D

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Net ff snel, nou ja laat dat snel maar zitten!! Wat een zand!! Viel wel tegen.

Achter brug 1 vette kuil !!!
:idea:

Rayb81
MTB'er

Bericht door Rayb81 »

Dat zijn de mensen die niet op de brug remmen (goed) en dan vol blokkeren onderaan de brug voor de bocht :)

v_schultinge
MTB'er

Het was ploeteren gisteren... Met de Tattoo light achter moest ik 2 keer een voetje aan de grond zetten omdat de band doorslipte en ik geparkeerd stond :(
Ik denk dat de status van het parcours dit jaar nog niet zo slecht is geweest als nu. Dus laten we hopen op een paar fikse buien. Anders ga ik mijn PR niet meer verbeteren voor mijn vertrek naar het buitenland :D

SBT-Schagen
MTB'er

Bericht door SBT-Schagen »

Vandaag ook een rondje gedaan ik heb het van de zomer nog niet zo zanderig meegemaakt het is echt ploeteren door het mulle zand.

frankteb

Bericht door frankteb »

ik ben op Schoorl wel even uitgefietst sinds vandaag, na een paar gevaarlijke momenten ga ik lekker voorlopig op de weg fietsen

Rayb81
MTB'er

Bericht door Rayb81 »

Vanmiddag 4 hele rondes gereden, wat een zandbak :D

Af en toe was het meer glijden dan rijden.

Hier gaat geen regenbui tegen helpen, die toplaag is zo zacht met dik zand daar blijf je last van houden.

Heb hem overigens dit jaar nog slechter gehad maar deze komt wel in mijn top 3.

v_schultinge
MTB'er

Nounou, poepoe.... Het was ploeteren vandaag. Na twee rondjes vond ik het dan ook mooi geweest en ben ik afgetaaid. Mijn ketting begon ook af en toe met doorslaan, dus het was geen feest vandaag. Het is nu echt wachten tot dat het begint te regenen en de temperaturen dalen. Met het mulle zand is het gewoon altijd even oppassen

Morgen even de fiets ombouwen naar 2x10. Alles afgelopen week besteld en morgen ga ik dat even op mijn gemakje monteren.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Bah, inderdaad veel zand, en.............

De nok af krabbelt iemand links overeind, geen enkel probleem maar blijkbaar zit ik wat teveel naar recht en voor ik het weet duikel ik rechts de berm in.... :oops: geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg.....

Blauwe plekken en een gekrenkt ego ten gevolge :?

Plaats reactie