Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
BOSS
Contacteer:

Re: Parcours status

Bericht door BOSS »

Als het goed heeft SBB de kraan deze week afgesloten op ons verzoek.

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Status was op 20 december harde wind en zandverstuivingen tussen de perfect aangelegde telletubbieduinen.
Hier en daar wat lopende mtbers en de rest is heel goed te berijden.
Ook het parcours weer zonder omleidingen te doen en het fietspad is nu een mooie snelle betonnen racebaan geworden.
Gelukkig maar want dit past natuurlijk ook veel beter in ons bos. Heb al een paar racefietsers gesproken die hier ook wat vaker zullen komen racen.
Sbb bedankt voor deze snelle en goedkope verbetering. :lol:
Ronnie

dommel

Bericht door dommel »

Alles ligt er prachtig bij. Behalve het open stuk waar het bos gekapt is: dat is inderdaad één grote stuifduin aan het worden. Niet leuk meer met de fiets: mij zie je daar niet meer voorlopig. Ik rij wel even de route zoals destijds bij het kappen van de bossen aangegeven was (dus een stuk na de afdaling van de zwarte blink linksaf het fietspad op en dan na een kilometertje of zo weer naar rechts, zodat je een stukje voor de zuidwesthoek weer op de route komt).

frankteb

Bericht door frankteb »

Ik dacht precies hetzelfde, als ik wil gaan lopen, ga ik wel naar het strand, ik denk dat het nu 150 meter zand is waar je deels met moeite door komt. Verder ligt het er prima bij.

alkyone
MTB'er

Bericht door alkyone »

[quote="frankteb" als ik wil gaan lopen, ga ik wel naar het strand, Verder ligt het er prima bij.[/quote]

:D :D :D :D Als ik wil fietsen ga ik ook naar het strand

Maurice-1981
MTB'er

Bericht door Maurice-1981 »

Gaat er in de kerstvakantie nog onderhoud uitgevoerd worden?
Misschien is het een idee om het snelle deel in de afdaling na de nok te ontdoen van het wasbord effect.

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Ja, er worden borden geplaatst.
Verboden te remmen en verboden teveel regen ;)
Ronnie

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Maurice-1981 schreef:Gaat er in de kerstvakantie nog onderhoud uitgevoerd worden?
Misschien is het een idee om het snelle deel in de afdaling na de nok te ontdoen van het wasbord effect.
Helaas, we kunnen even niet aan onze wasbordjes werken met schep en krui,,,,, wij moeten gewoon (extra) werken!!!! :roll:

In januari gaan we weer op pad. Zandruimen en de omgeving zwarte blink staan ook op het program.

Ook rekening houdend met het nieuwe parcours, waar natuurlijk wel voorbereidingen voor worden getroffen hoewel het vooral wachten is hoe de bal rolt :?

En RJ Dio; jij hebt een fully :mrgreen: , maar dat achterrem-verbod vind ik ook wel wat!!!

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Oke zandhopper dat is een voordeel.
Heb vandaag en rondje gedaan in 47 min en kon niet harder :evil:
Ronnie

Maurice-1981
MTB'er

Bericht door Maurice-1981 »

Ik ben op het snelle deel na de nok zeker voor een achterrem verbod. Maar het wordt ondertussen wel een hele uitdaging als er een voetganger oversteekt.
En mijn hele fiets rammelt bijna uit elkaar als ik daar volle bak naar beneden rol.

Plaats reactie