Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Re: Parcours status

Bericht door zandhopper »

Behoorlijk snel nog!! Zand houdt het goed ondanks de paas.

Maatjes reden allemaal snel rond dus zelf ook maar mijn best gedaan en rondje 36 geklokt. Het kan dus prima nu!!! :P

frankteb

Bericht door frankteb »

ik reed vanavond 38.42 min, na een tijdje hikken tegen de 40 min grens, kom ik eindelijk weer eens in de buurt van de knappe tijden

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Het zand is weer aan de winnende hand in het stuifgebied. Met een flinke zuidwestenwind tegen is het niet makkelijk om er steeds door te komen (mislukte uiteindelijk bij het laatste stuk).

wijthoef

Bericht door wijthoef »

Treur niet jan komen betere tijden :mrgreen: sorry kon het niet laten

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

wijthoef schreef:Treur niet jan komen betere tijden :mrgreen: sorry kon het niet laten
Het is je vergeven, je bent niet de enige...

zandhopper

Jan Treur schreef:Het zand is weer aan de winnende hand in het stuifgebied. Met een flinke zuidwestenwind tegen is het niet makkelijk om er steeds door te komen (mislukte uiteindelijk bij het laatste stuk).
Laatste stuk lijkt ook wel op prut van GMA.... zo diep als je erin wegzakt!!!

wijthoef

Bericht door wijthoef »

Jan Treur schreef:
wijthoef schreef:Treur niet jan komen betere tijden :mrgreen: sorry kon het niet laten
Het is je vergeven, je bent niet de enige...

dank je :oops:

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Het deel in het stuifgebied is opeens weer heel goed te rijden, met hoge snelheid, zeker nu er ook weer een noordelijke wind is. De 'kaboutertjes' zijn flink aan het werk geweest. Hier en daar is het losse zand helemaal weg en het deel wat je rijdt (of moet ik zeggen ratelt?) over die omgevallen schapenhekjes wordt steeds groter.

zandhopper

Jan Treur schreef:Het deel in het stuifgebied is opeens weer heel goed te rijden, met hoge snelheid, zeker nu er ook weer een noordelijke wind is. De 'kaboutertjes' zijn flink aan het werk geweest. Hier en daar is het losse zand helemaal weg en het deel wat je rijdt (of moet ik zeggen ratelt?) over die omgevallen schapenhekjes wordt steeds groter.
Is op zich "maar" 1 schapenhek bijgekomen. En het was zo'n gezellige dag dat alle doordeweekse vrijwillige zandscheppers konden.... :D

frankteb

Bericht door frankteb »

Het was vandaag echt schrikken in de afdaling Zuidwest hoek, waar het een dag eerder nog prima was, was het nu volledig zanderig, net het gevoel het zandduin af te rijden. Aangezien ik veel vaart had ben ik gelukkig toch rechtuit kunnen gaan. Voorzichtig daar dus!

Plaats reactie