Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Re: Parcours status

Bericht door zandhopper »

Status ; het stuifzand is goed te doen, echter overal steken kleine kuiltjes de kop op. :cry:

In de ZW hoek het rek nog rechtgelegd en een kuiltje gevuld, maar hij daalt idd zwabberig nu....

Bij opdraaien van het betonpad is de situatie iets gewijzigd, een boomstam leidt je nu in een flauwere hoek het pad op.

v_schultinge
MTB'er

Bericht door v_schultinge »

Na een half jaar niet gefietst te hebben, gisteren op de fiets gesprongen en 2 rondjes gedaan. Het was eigenlijk allemaal prima te doen. Maar ooh ooh wat stond er een wind op de open stukken. Dat was echt stoempen.

zandhopper

DRUK!!

Leek wel gezinsdag! Van families in spijkerbroek(met helm!!) tot goed geoutilleerde complete outfits :D Man die liefje :oops: tegen me zei omdat hij dacht dat zijn vrouw achter hem zat(hoop ik)... :mrgreen: Moeders met dochters; er werd goed gebruik gemaakt van Schoorl.

Het ligt er goed bij, neigt naar wat zand maar niet slecht. Wel 2 wat nare kuilen die aandacht vragen, oa in de afdaling koninginneduin. :!:

v_schultinge
MTB'er

Bericht door v_schultinge »

Gister was ik weer even twee rondjes rijden. Zoals Zandhopper zegt, er liggen her en der wat venijnige kuiltjes wat voor de ervaren rijders geen probleem is, maar voor de wat minder ervaren rijders toch lastig kan zijn.

Waarschijnlijk omdat het gister wat buiig was, was het in zijn geheel niet druk en heb ik lekker door kunnen trappen.

Rayb81
MTB'er

Bericht door Rayb81 »

Vandaag in Schoorl geweest, geen aanrader in de school vakantie.

Hoop mensen met honden op het parcours.
Mensen die de afdaling van de Nok beklimmen, of mensen die wandelen omlaag via de Nok afdaling, niet echt veilig.

Verder lag het er prima bij.
Kuiltje in de Zig Zag afdaling even voorwiel liften voor de zekerheid.

Afdaling van de S-berg was zelfs nog goed te rijden.

Parcours lag er snel bij ondanks sommige mulle stukjes, prima werk van het onderhoudsteam!

Fainaru
MTB'er

Bericht door Fainaru »

Vandaag 2 rondjes gedaan! Open stuk was lekker waaierig haha ondanks dat toch 2 heerlijke rondjes gereden!

frankteb

Bericht door frankteb »

Op een enkele kuil na prima te rijden, ik schrok zelf van mijn tijd, zat weer ruim onder de veertig minuten. Laatste stuk schoot mijn voet nog uit mijn pedaal en ik landde met mijn hiel op het pedaal. Blauwe plek :-)

dingadong
MTB'er

Bericht door dingadong »

Ik ga het morgen eens proberen, een paar kuiltjes kan ik wel aan!

sacha73
MTB'er

Bericht door sacha73 »

hahaha ik had een rondje van 1.15 uur, maar dat was met mijn zoon en die heeft 24inch wielen. Het was voor ons de eerste keer op schoorl.
Het is wel een mooie route, als je alleen maar het dijkgatsbos bent gewend. hier en daar wat kuilen en mul zand, maar wat een plezier hadden we.
Af en toe aan de kant voor de snelle mannen.

zandhopper

Hebben je dan misschien wel ingehaald, reden rond de middag... erg veel gezinnetjes!!

Het zand was veelal weggewaaid, op een grote plas voor de brug na.... :shock: zakte je wel heel erg diep in!!!

Plaats reactie