Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
Jan Treur
MTB'er

Re: Parcours status

Bericht door Jan Treur »

zandhopper schreef: Ik had daarna wel meteen 50m voorsprong op iedereen :ugeek:
Dat klinkt niet zo best... Lag de rest dan op de grond na die inhaalactie??

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Ach, ik ging door het mulle maar kon niet meer invoegen omdat ze ieder een ander spoor kozen. Dus moest ik verder door het mul waardoor we alledrie tegelijk bij het net kwamen.... :roll: Toen gingen ze met een voetje aan de grond maar degene daarachter viel om.

Voor George er voorbij was toen.... :mrgreen: was ik al een end weg!!

Maar ik had beter kunnen wachten. :oops:

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Zulke dingen zijn de reden dat ik in het weekend doorgaans op de minder populaire tijden ga: hetzij in de ochtend tussen 8 en 9, hetzij in de tijd dat velen aan het avondeten zitten, zeg tussen half 6 en 7. Dan kom je op zijn hoogst misschien een of twee anderen tegen in een heel rondje. Dat is een heel groot verschil met de drukte midden op de dag.

zandhopper

Jan Treur schreef:Zulke dingen zijn de reden dat ik in het weekend doorgaans op de minder populaire tijden ga: hetzij in de ochtend tussen 8 en 9, hetzij in de tijd dat velen aan het avondeten zitten, zeg tussen half 6 en 7. Dan kom je op zijn hoogst misschien een of twee anderen tegen in een heel rondje. Dat is een heel groot verschil met de drukte midden op de dag.
Ach t is ook wel gezellig!! :mrgreen:

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

De regen heeft deze keer veel wortels verder blootgelegd en het zand eromheen naar andere plaatsen gespoeld. Veel meer hobbels dus. Hier en daar zijn er ook diepe sporen ontstaan, waarbij je dan voor de keuze staat, erdoor gaan of toch maar op het randje erlangs? Het goede nieuws is dat alles wel goed te rijden is, en dat er nog geen plassen langer blijven staan, de grond is blijkbaar nog steeds niet verzadigd na de droge zomer.

zandhopper

Jan Treur schreef:De regen heeft deze keer veel wortels verder blootgelegd en het zand eromheen naar andere plaatsen gespoeld. Veel meer hobbels dus. Hier en daar zijn er ook diepe sporen ontstaan, waarbij je dan voor de keuze staat, erdoor gaan of toch maar op het randje erlangs? Het goede nieuws is dat alles wel goed te rijden is, en dat er nog geen plassen langer blijven staan, de grond is blijkbaar nog steeds niet verzadigd na de droge zomer.
Goed te rijden is dan wel een rekbaar begrip....

Voor de startklim(wortels en geulen) en het gemene klimmetje(zand) heb je wel sterke benen nodig!!

En voor de afdaling nok(diepe geul na bocht en wortels de kuil in) wel behoorlijk wat techniek en durf!! :x

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Ja, er zijn wat uitdagingen ... en ik moet bekennen dat mijn durf deze keer niet voldoende was om de kuil te nemen, toch maar het kleine halfordspaadje genomen.

Thuis gekomen zag ik trouwens bij de flyby's van Strava dat jij op dat moment daar ergens geweest zou zijn, maar ik zag je niet (met mijn ogen strak op het pad gericht).
Laatst gewijzigd door Jan Treur op wo 16 sep 2015 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

zandhopper

Jan Treur schreef:Ja, er zijn wat uitdagingen ... en ik moet bekennen dat mijn durf deze keer niet voldoende was om de kuil te nemen, toch maar het kleine halfordspaadje genomen.
Thuis gekomen zag ik trouwens bij de flyby's van Strava dat jij op dat moment daar ergens geweest zou zijn, maar ik zag je niet (met mijn ogen strak op het pad gericht).
Grappig... Wehadden onderweg voor de kerf het ene hek nog rechtgetrokken....

Blijft grappig; Flybys!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rayb81
MTB'er

Bericht door Rayb81 »

Vandaag weer even geweest, helaas een tegenstribbelende fiets maar aan het parcours lag het niet!

Ben de onderhoudsploeg op de Nok tegengekomen en verder lag alles (op de bekende mulle stukken na) er prima bij dankzij het werk van deze mannen + vrouw (Annemarie :D )

Zelfs op de 26"was het prima te rijden!

zandhopper

Ligt er vrij goed bij.

Begint wel al meer droog te worden,bv voor brug 2, daar is het momenteel wel erg gevoelig voor.

Een druk zonnig weekend zal het geen goed doen, dus voor redelijk vlotte tijden nog 2 dagen kans!!! :mrgreen:

Plaats reactie