Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
RJ Dio

Re: Parcours status

Bericht door RJ Dio »

Mooi hé telefoon die je woorden verandert.
Pr waardig.
Ronnie

v_schultinge
MTB'er

Bericht door v_schultinge »

Vandaag even 3 rondjes gereden. Het parcours lag er super bij door het gedane onderhoudt en de regen. Op zich heerlijk gereden, maar de absolute snelheid ontbreekt nog een beetje. Gelukkig is het vooruitzicht dat het nat blijft de komende tijd dus ik ga er vanuit dat het parcours goed te rijden blijft.

frankteb

Bericht door frankteb »

Het lag er goed bij, de reparaties zijn erg goed uitgevoerd! Je kan overal doortoeven, ik reed ondanks dat ik donderdag t/m zondag ziek was met flinke koorts vandaag toch weer naar een 40.13 uur.

Rayb81
MTB'er

Bericht door Rayb81 »

Vandaag 3 rondjes gereden.
Lag er goed bij, heb zelfs het zandgedeelte gewoon gereden.
Het lag er zelfs redelijk snel bij :)

Verder een hoop mensen op huurfietsen en zonder helm gezien.

lefty
MTB'er

Bericht door lefty »

Nou..........de snelheid begint er nu wel een beetje uit te raken ;) De afdaling van de zwarte blink vanmiddag erg omzichtig genomen en verder waren er vele stukken, waar je toch echt je voorzorg moet nemen. Dit is overigens wel waar het binnen het mountainbiken natuurlijk om gaat...haha. Met een tijd van 41.30 mag je dan toch niet ontevreden zijn....toch?

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Met 41half hoef je nooit ontevreden te zijn!! :D

Ja het zand... afd zw blink ga ik met gelockte vork af tegenwoordig, nadat ik vond dat de strandfiets daar beter daalde. Tot eergister nog steeds zonder te remmen... :oops: Vind zelf het bochtje onderaan tegenwoordig wat trickey... als je daar snel doorheen wilt! :mrgreen:

Het is wel met dat zand, hoe harder je rijdt hoe minder last.... :| :| :|

En heb achter nu een Renegade 2.3 gemonteerd :mrgreen:

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Nee, 41+ op deze situatie als je wat voorzichtiger doet is niet slecht. :mrgreen:

Wij reden vandaag na wat PWN-nen binnen de 46 rond..... incl een ketting repareren :D van 2 jongens. Ze zouden nu ook donateur worden :mrgreen: :D Was gelukkig een vrij nette schone ketting, schakel eraf draaien met de pons, weer erom leggen, quicklink uit het zakje eraan plakken en klaar. ;) Toch handig je oude links bij je pons te stoppen.

Oja en de zwarte blink kan echt nog gewoon hophop ... met remmen ga je alleen maar slingeren... :?: :cry:

v_schultinge
MTB'er

Vandaag even 3 rondjes gereden. Door een slepende rem niet echt gemotiveerd om hard te rijden. Dus met 3x 43min was ik tevreden. Door het mulle zand is het wel her en der oppassen geblazen.

Remmen op de afdaling van de Zwarte blink moet je sowieso niet doen :D

v_schultinge
MTB'er

Zaterdag even met een maatje wezen fietsen. Het viel mij op dat in 3 dagen tijd de condities al heel erg achteruit gingen op het parcours. Gelukkig de komende week veel regen voorspeld. Daarna zal het wel weer prima rijden zijn :D

Mal
MTB'er

Bericht door Mal »

frankteb schreef:Kan iemand mij uitleggen wat de lol is van met een motortje in je fiets rijden is?
frankteb schreef: In 20 seconden zijn ze aan de horizon verdwenen, met een pedaalslag van lik mijn vestje. Heuvel op vliegen ze omhoog.
...

(Met een pedaalslag van lik mijn -verzetje- .)

Oh ja, de status:
Afgelopen dinsdag goed te doen, ZB-afdaling nog flink rul.

Plaats reactie