Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
v_schultinge
MTB'er

Re: Parcours status

Bericht door v_schultinge »

De regen i.c.m. onderhoudt heeft zijn gebruikelijke wonderen weer verricht. Het hele rondje ligt er super bij, alleen afdaling Zwarte Blink is nog wat zacht maar wel goed te doen. Gezien de orkaankracht tegen op alle open stukken was ik tevreden met mijn rondjes :D

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Er komt weer meer zand, maar nog wel goed te rijden. In het open gebied heeft de harde wind van de laatste dagen op een aantal plaatsen het zand weggeblazen (of waren het de kaboutertjes?), waardoor het daar dan lijkt alsof je op asfalt rijdt. Maar de schapenhekjes zijn niet weggewaaid...

Mal
MTB'er

Bericht door Mal »

Jan Treur schreef:Er komt weer meer zand, maar nog wel goed te rijden. In het open gebied heeft de harde wind van de laatste dagen op een aantal plaatsen het zand weggeblazen (of waren het de kaboutertjes?), waardoor het daar dan lijkt alsof je op asfalt rijdt. Maar de schapenhekjes zijn niet weggewaaid...
Ik heb wel de WerkWezens gezien die brugje_1 herstelden. Top.
Ook fijn dat afdaling paaltje_35 lekker snel blijft.
Nog meer fijn: het open gebied wordt steeds groener.
Vreemd: tussen brugje_1 en Blink soort toeristentreintje gespot.
Kreeg niets toegeworpen.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Mal schreef:
Jan Treur schreef:Er komt weer meer zand, maar nog wel goed te rijden. In het open gebied heeft de harde wind van de laatste dagen op een aantal plaatsen het zand weggeblazen (of waren het de kaboutertjes?), waardoor het daar dan lijkt alsof je op asfalt rijdt. Maar de schapenhekjes zijn niet weggewaaid...
Ik heb wel de WerkWezens gezien die brugje_1 herstelden. Top.
Ook fijn dat afdaling paaltje_35 lekker snel blijft.
Nog meer fijn: het open gebied wordt steeds groener.
Vreemd: tussen brugje_1 en Blink soort toeristentreintje gespot.
Kreeg niets toegeworpen.
SBB schnabbelt bij!! 8-)

frankteb

Bericht door frankteb »

Ik kan mijn geen jaar herinneren dat ik op 14 juli een 40-er reed, het ligt er nog redelijk bij ;-)

zandhopper

frankteb schreef:Ik kan mijn geen jaar herinneren dat ik op 14 juli een 40-er reed, het ligt er nog redelijk bij ;-)
Denk dan toch ook dat je vorm best goed is :mrgreen:

chielb
MTB'er

Bericht door chielb »

Het allergrootste deel ligt er inderdaad goed bij, maar de afdeling bij de zwarte blink is wel erg link geworden. Voor het eerst in twee jaar een "oh shOt" momentje onderweg naar beneden. Verder is het opletten en je mond dichthouden tegen de muggen :|

chielb
MTB'er

Bericht door chielb »

Het allergrootste deel ligt er inderdaad goed bij, maar de afdeling bij de zwarte blink is wel erg link geworden. Voor het eerst in twee jaar een "oh shOt" momentje onderweg naar beneden. Verder is het opletten en je mond dichthouden tegen de muggen :|
Edit: serieus? Wordt het engelse poep autometatisch gewijzingd in "shOt"?

zandhopper

Als je morgen om 12uur langs de zwarte blink rijdt kan je helpen scheppen!! Dan gaan we de snippers uitrijden/kruien; hulp is welkom!!

chielb
MTB'er

Bericht door chielb »

zandhopper schreef:Als je morgen om 12uur langs de zwarte blink rijdt kan je helpen scheppen!! Dan gaan we de snippers uitrijden/kruien; hulp is welkom!!
Helaas, geen vakantie voor mij.... Ik zal aan jullie denken en natuurlijk: alvast ontzettend bedankt voor alle inspanningen!

Plaats reactie