Reed alleen een groep van 30man rond. Opsplitsen lijkt me dan handiger...... tenzij ze maar 1 ehbo'er hadden afdaling nok lag er 1 en 2 probeerden de kuil....
Reed alleen een groep van 30man rond. Opsplitsen lijkt me dan handiger...... tenzij ze maar 1 ehbo'er hadden afdaling nok lag er 1 en 2 probeerden de kuil....
Polonaise-tijd. Bezopen volk. Boffen dat ze geen praalwagen hadden.
Gister was t ook goed rijden.
0 Plassen. Mooi, die drainage boorgaten.
5 halve rondjes gereden via de afsteek wat nog steeds een prachtig stukje route is.
Ook nog 5 rondjes S-Berg met stukje Kerf meegepakt.
Goed voor ruim 1000hm in 60km.
Route lag er vreselijk snel bij, ook was er heel veel onderhoud gedaan getuige de houtsnippers, dennennaalden en vlakke ondergrond.
Hulde daarvoor.
Wel een zandduintje voor de zwarte blink, even aanzetten dus!!! Of er lekker zacht invallen zoals ik de eerste keer deed.... te verbouwereerd om uit te klikken blijkbaar....
Uit en thuis Sijbekarspel, met een heerlijk rondje Schoorl. Parcours ligt er mooi bij en dit was dus rede voor een harde "koers" met mijn zwager. Resulterend in een tijd van 40 half. Hulde aan de onderhoudsploeg..!!! Zandduintje voor de Zwarte Blink was weg. Je merkt wel dat de droogte hier en daar weer voor de eerste kleine mulle stukjes begint te zorgen.