Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Bericht door zandhopper »

Status, zeer zandig, Wel te rijden maar niet meer te snipperen zo´n beetje.Misschien een sjamaan inhuren voor een regendans of is dat egoistisch?????

ouwe

Bericht door ouwe »

Op weg naar het parcours zag ik al dat er wat aan de hand was. Op diverse ingangen naar het duingebied werden mensen aangehouden door de politie. Men was duidelijk op zoek naar de gek die telkens weer brand sticht. Ik had twee rondjes gepland , dat het zanderig zou zijn was te verwachten. niet te veel lucht dus en indien mogelijk niet te veel sturen. Maar ja als je in het verkeerde spoortje zit? Na het monumentje van De Kneet was een biker gevallen.  Sleutelbeen gebroken ! Gelukkig had ik mijn telefoon mee. 112 gebeld ( leve de markeringspaaltjes )  Toch nog lang wachten op de ambulance. Rondje voortgezet , dan ga je toch voorzichtiger rijden. Inmiddels vloog er een helicopter rond en hoorde ik brandweer sirenes. toch weer foute boel.Op sommige stukken was er flink met snippers gestrooid maar ook de snipper kar had pech vandaag en stond met een afgelopen band naast het parcours.Van een redelijke tijd was natuurlijk al lang geen sprake meer en de zin was ook verdwenen , voordat er nog meer fout ging heb ik het bij een rondje gelaten.               

HaJe

Bericht door HaJe »

ouwe schreef: voordat er nog meer fout ging heb ik het bij een rondje gelaten.               

Meld je het voortaan even wanneer je gaat fietsen? weet ik dat ik beter thuis kan blijven.....

diana

Bericht door diana »

Ik ga morgen evengoed hoor Wij fietsen er eentje,maar ja als ouwe er normaal twee rijd hoe zal die van ons er dan uit zien
Diana

diana

Bericht door diana »

Nou het was te doen maar daar is ook alles mee gezegt
Wat een verschil met vorige week,veel mulle stukken en diepe sporen.
Naruurlijk bijna niet remmen maar evengoed stond ik een paar keer dwars,en daarin ben ik niet zo dapper Straks weer werken op de sportschool dus ik mag niets oplopen.Toch gaat het steeds iets beter en is dit voor mij een uitdaging.En natuurlijk is Schoorl altijd weer genieten.Maar een zeer flinke bui is meer dan welkom
Diana

Sandhugger
Contacteer:

Bericht door Sandhugger »

Net 2 rondjes gereden, net even sneller dan maandag. Er is weer onderhoud gepleegd en precies op de linke plekken, echt super!! Ik kwam minstens 3 recreanten tegen die vrolijk zonder helm het parcours oprijden, onbegrijpelijk. Er was zelfs een 'stelletje' dat stapvoets naast elkaar fietste. Misschien is het niet zo'n gek idee om een bord bij de ingang te zetten betreffende 'do & don't' op het parcours.

Henk van H*

Bericht door Henk van H* »

Zelfs op het Geestmerambacht stuift het zand op sommige plekken om je oren! Wel een heel ander beleving daar met al dat hoge fluitenkruid langs het parcours.
HvH

Bartho

Bericht door Bartho »

En de eerste brandnetels dienen zich ook weer aan op het GMA, maar snel is het wel!

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Ook een rondje gereden.Beenstukken zou geen overbodige luxe
zijn geweest gezien de jeukbulten nu op m`n kuiten.
Volgende week tevens armstukken meenemen of een
bosmaaier natuurlijk.
Ronnie

Steffen

Bericht door Steffen »

Gisteren ook 2x rond geweest, en ik vond het prima te doen. Het oude stuk waren ze al druk bezig met maaien van het fluitekruid en de brandnetels...

Inderdaad begint het hier en daar behoorlijk mul te worden, maar dat is nog altijd beter dan die modder. Toch hoop ook ik zeker op een paar mooie buien (het liefst 's nachts), niet alleen voor de 'vaste' rondes, het hele duingebied kan wel 'wat' water gebruiken.

Plaats reactie