Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
Sandhugger
Contacteer:

Re: Parcours status

Bericht door Sandhugger »

Ik ging net ondersteboven in die kuil na de laatste drop off. Wat een rare put.
It never gets any easier, you just get faster.

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Ja, die grote kuil is erg moeilijk. Ik rij er rechts langs.
De eerder vrijgekomen wortel bij de Zwarte Blink is inmiddels vakkundig weggewerkt door de onderhoudsploeg.
Laatst gewijzigd door Jan Treur op do 03 nov 2016 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Sandhugger
Contacteer:

Bericht door Sandhugger »

Misschien is het een idee om onder een drop off ook iets van bedekking te leggen. Afdaling Nok heeft dat wel dacht ik.
It never gets any easier, you just get faster.

Rayb81
MTB'er

Bericht door Rayb81 »

Laatste rondje heb ik die kuil in de drop afdaling omzeilt door voor de laatste drop linksaf het rode pad te kiezen, had geen zin in risico in het half schemer.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Tstsss... we gaan niet zomaar langs de kuil rijden natuurlijk.... de groen route is trouwens ook leuk, en als je hard gaat nog best lastig ook!!

Maarrre... heb even de klapschep meegenomen en wat van die grote stukken schors die onderaan de helling liggen erin gepropt en aangestampt, je kan er gewoon weer lekker doorheen. Btw als je erbij stond viel hij ook best wel mee. Mijn fietsvriendin ging er ook gewoon met de 26er doorheen :mrgreen:

Meteen bovenop bij de pijlen ook maar weer rechts de boel wat geblokkeerd, zijn blijkbaar altijd mensen die aan 2 keuzen niet genoeg hebben :cry:

Mal
MTB'er

Bericht door Mal »

zandhopper schreef:Tstsss... we gaan niet zomaar langs de kuil rijden natuurlijk.... de groen route is trouwens ook leuk, en als je hard gaat nog best lastig ook!!

Maarrre... heb even de klapschep meegenomen en wat van die grote stukken schors die onderaan de helling liggen erin gepropt en aangestampt, je kan er gewoon weer lekker doorheen. Btw als je erbij stond viel hij ook best wel mee. Mijn fietsvriendin ging er ook gewoon met de 26er doorheen :mrgreen:

Meteen bovenop bij de pijlen ook maar weer rechts de boel wat geblokkeerd, zijn blijkbaar altijd mensen die aan 2 keuzen niet genoeg hebben :cry:
Ik wil daar graag een funiculaire.

Gister lag t r allemaal leuk bij.
Leuke kleuren ook, padstoelen, bidons.
Die dropkuil (Prins B. Laan paal 7/8 drop-off) was leuk spannend.
Redde alleen de laatste klimwortels niet bij De Kuil (Nok, afdalinkje 2 linksaf). Ook leuk.

Na de Kerf, na paal 31, een singletrack rechts... is dat nieuw leuks ?

Rayb81
MTB'er

Bericht door Rayb81 »

Die singletrack na de Kerf viel mij ook op.

Lijkt me niet bij de toekomstige track te horen, gewoon iets wilds, voor zover dat in Schoorl nog mogelijk is.

Wat mij betreft dichtgooien allemaal.

Na even nadenken, wel vreemd dat er op dat brede stuk iets wilds ontstaat, lijkt me geen paadje om modder te ontwijken oid.

v_schultinge
MTB'er

Bericht door v_schultinge »

Rayb81 schreef:Die singletrack na de Kerf viel mij ook op.

Lijkt me niet bij de toekomstige track te horen, gewoon iets wilds, voor zover dat in Schoorl nog mogelijk is.

Na even nadenken, wel vreemd dat er op dat brede stuk iets wilds ontstaat, lijkt me geen paadje om modder te ontwijken oid.
Inderdaad die rare afslag heb ik ook gezien, wilde eigenlijk even afstappen om het dicht te gooien maar het was met even te koud om bezweet af te stappen.

Het parcours was natuurlijk het super te rijden, het was wel echt mega druk vandaag. Dat had ik met deze kou toch niet verwacht. Zelf was ik een maand ziek geweest dus met een rondje 39 en een rondje 40 was ik meer dan tevreden. Nu langzaam weer de conditie opbouwen.

Mal
MTB'er

Bericht door Mal »

Rayb81 schreef: Die singletrack na de Kerf viel mij ook op.
v_schultinge schreef: Inderdaad die rare afslag heb ik ook gezien, wilde eigenlijk even afstappen om het dicht te gooien maar het was met even te koud om bezweet af te stappen.
Het parcours was natuurlijk het super te rijden, het was wel echt mega druk vandaag. Dat had ik met deze kou toch niet verwacht. Zelf was ik een maand ziek geweest dus met een rondje 39 en een rondje 40 was ik meer dan tevreden. Nu langzaam weer de conditie opbouwen.
T lag r weer goed bij vandaag.
Aan t eind van mn 1ste rondje wat nattig, regen, en vervolgens wat kleine plasjes.

Best nog wat volk voor op een donderdag.

Dat wildpaadje na Kerf / paal 31...
Voor brug-2 overal afdrukjes in t zand, ik dacht: zeker van die bruine koeien.
Niet dus, want, links in t bos: paar honden met dekje, een herderin en een kudde skapen (komen natuurlijk op die liggende hekjes af).
Dus, miskien, t wildpaadje is een skapenpaadje ?

Zet m op vS !

joepie
MTB'er

Bericht door joepie »

En dan de rabotop niet op Schoorl.
De mooiste van allemaal, eindelijk dan die ene waar je schoon blijft.
Echt niet leuk.
Vraag me ook af of de rabotop volgend jaar nog is.

Plaats reactie