Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Bericht door zandhopper »

Rockhoppertje naar een heeeel lage 39er gestuurd. Kreeg ik van Flash Vincent nog tips over het matige schakelen/overslaan, en hoop dat ik nu het lek boven heb want ik vond toch een pijnpuntje in de afstelling!

Nikaj

Bericht door Nikaj »

Na enkele weken afwezigheid kan ik toch concluderen dat het parcours er inderdaad erg snel bij ligt, super! Het rolt als een trein, getuige 2 rondjes rond de 40. Nu de najaarstrainingen weer beginnen hoop ik dat de status zo blijft! Overigens ben ik ook voorstander van het handhaven van de wortelstukken. Niet alleen is het een stukje wat de natuur ons biedt (uitdaging ) maar het parcours wordt er technischer van. Als je er goed doorkomt kun je het verschil maken , toch?Over de kuilen onderaan afdalingen, dat zit voor mij aan de meer risicovolle kant van de 'natuur' zijn gang laten gaan, daar ben ik stiekem wel blij als SBB ze weer opgevuld heeft

yo-eddy

Bericht door yo-eddy »

Nikaj schreef: Na enkele weken afwezigheid kan ik toch concluderen dat het parcours er inderdaad erg snel bij ligt, super! Het rolt als een trein, getuige 2 rondjes rond de 40. Nu de najaarstrainingen weer beginnen hoop ik dat de status zo blijft!

't is niet SBB die de gaten opvult ;-)

Onderhoud parcours

zandhopper

yo-eddy schreef:
Nikaj schreef: Na enkele weken afwezigheid kan ik toch concluderen dat het parcours er inderdaad erg snel bij ligt, super! Het rolt als een trein, getuige 2 rondjes rond de 40. Nu de najaarstrainingen weer beginnen hoop ik dat de status zo blijft!

't is niet SBB die de gaten opvult ;-)

Onderhoud parcours
Ik heb niet voor niets een blaar op m'n hand!!

Nikaj

Bericht door Nikaj »

Ben ik weer bij  Ik ga die link eens goed lezen, bedankt.

Nikaj

Bericht door Nikaj »

Dacht dat die blaren van het posten was op dit forum

maar evengoed top, al dat onderhoud, bedankt!

JeroenK

Bericht door JeroenK »

Beste bikers, een week of twee geleden operde ik het idee om de boomwortel passages te vermijden. Niet om het biken makkelijker te maken,
maar om de bomen rust te geven. Ik heb geen verstand van bomen, weet ik veel of het kwaad kan dat wij over de boomwortels rijden?
Dat was de reden dat ik die plekken in het parcours te sprake stelde.
Uit de reacties van jullie begrijp ik dat jullie denken dat ik het makkelijker wil maken op Schoorl. Echt niet.
Het liefst zie ik een zo technisch mogelijk parcours op Schoorl.
Met alle respect hoor, het is een heel mooi parcours en kom er graag, heel graag
maar het blijft toch een beetje behelpen als het om de moeilijkheid gaat op Schoorl.
Ik mountainbike tijdens vakanties in Frankrijk en Italie, wanneer ik dan weer thuis ben en een rondje Schoorl fiets
dan is Schoorl echt een makkie. Het is een heel mooi rondje maar zeker niet moeilijk als je een beetje kunt biken.
Groet, Jeroen

zandhopper

Iemand op een cyclocrosser wordt echt niet onderschat!!Mooi , dan houden we SBB te vriend , geen omleidingen maar over de wortels!!!

Willy78

Bericht door Willy78 »

zandhopper schreef:Iemand op een cyclocrosser wordt echt niet onderschat!!Mooi , dan houden we SBB te vriend , geen omleidingen maar over de wortels!!!
... over de wortels?  Ik zeg.... Road Gap!!!
Als je nooit remt, rij je te langzaam!

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

JeroenK schreef: Beste bikers, een week of twee geleden operde ik het idee om de boomwortel passages te vermijden. Niet om het biken makkelijker te maken,maar om de bomen rust te geven. Ik heb geen verstand van bomen, weet ik veel of het kwaad kan dat wij over de boomwortels rijden?Dat was de reden dat ik die plekken in het parcours te sprake stelde.Uit de reacties van jullie begrijp ik dat jullie denken dat ik het makkelijker wil maken op Schoorl. Echt niet.

Het liefst zie ik een zo technisch mogelijk parcours op Schoorl.Met alle respect hoor, het is een heel mooi parcours en kom er graag, heel graagmaar het blijft toch een beetje behelpen als het om de moeilijkheid gaat op Schoorl.

Ik mountainbike tijdens vakanties in Frankrijk en Italie, wanneer ik dan weer thuis ben en een rondje Schoorl fietsdan is Schoorl echt een makkie. Het is een heel mooi rondje maar zeker niet moeilijk als je een beetje kunt biken.

Dat is natuurlijk wel een beetje geografische appels met peren vergelijken.........Ik denk dat Schoorl voor Hollandse begrippen redelijk technisch is...........GMA trouwens ook op haar eigen manier.

Plaats reactie