Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Bericht door zandhopper »

Hangt ook van je snelheid af; nu ik op schoorl onder de 40 kan rijden wordt het een stuk lastiger allemaal! Idd idem op GMA , ga je daar plankgas dan (val je)valt het niet altijd mee!

zandhopper

Nazomerszanderig, vooral de startklim, in een paar dagen rap achteruit gegaan!Wel bijzonder gezelligjes druk.

zandhopper

Herfstwinderig!Alles goed en de eerste echte plas pas vh schelpenpad af bos-in. Geen takken of bomen ;  in het herstzonnetje leek er zelfs wel een gouden tapijt van dennennaalden!

JeroenK

Bericht door JeroenK »

Vrijdagochtend rond 11:00 u. heb ik ff een rondje gereden.

Ik was toch vrij want Jaap moest werken

Alles prima te rijden alleen een beetje glibberen in het laatste gedeelte van de afdaling nok. Daar konden mijn smalle bandjes geen grip vinden in de zwarte grond. Maar de rest van het parcours lag een heel mooi bij.

Nog even een flinke boomstam die dwars over de beklimming van de nok lag weggesleept. Ik had veel tegenwind in de lange afdaling van het duin. Is dat de zwarte blink?

Ook leuk aan Schoorl is, al waait het heel hard, je hebt er daar weinig last van.

De plas vh schelpenpad af bos-in was leeg gereden. Wel heb ik op dat stuk, iets verder, nog wat wilde kastanjers geraapt, als decoratie in de herfstschaal van me meissie. Er liggen genoeg van die dingen, ik had ze in me achterzakje gedaan maar ze prikten nog lelijk door me dunne shirtje heen.
Groet, Jeroen

zandhopper

Idd , zwarte blink is na het steile klimmetje bij het uitzichtpunt voor de lange tegenwindse afdaling.

Dank voor de boom , konden wij doorrijden! Er is eigenlijk geen enkele
reden om niet tussen de buien door een rondje te doen, best snel!!

Enne, tamme kastanjes, die kan je ook eten!!!
Voor gepofte kastanjes verwarm je de oven voor op 220 graden C. Kruis de
kastanjes in en pof ze 5 tot 10 minuten tot dat ze openspringen.
Gepofte kastanjes smaken heerlijk als garnituur bij wildgerechten.

ZieMon

Bericht door ZieMon »

Voor gepofte kastanjes verwarm je de oven voor op 220 graden C. Kruis de
kastanjes in en pof ze 5 tot 10 minuten tot dat ze openspringen.
Gepofte kastanjes smaken heerlijk als garnituur bij wildgerechten.
  Laten we wel even on topic blijven....koken met sterren doen ze al ergens anders..
Veni, vidi, Fietsie

zandhopper

JeroenK schreef:Vrijdagochtend rond 11:00 u. heb ik ff een rondje gereden.
Ik was toch vrij want Jaap moest werken

Alles prima te rijden alleen een beetje glibberen in het laatste gedeelte van de afdaling nok. Daar konden mijn smalle bandjes geen grip vinden in de zwarte grond. Maar de rest van het parcours lag een heel mooi bij.
Nog even een flinke boomstam die dwars over de beklimming van de nok lag weggesleept. Ik had veel tegenwind in de lange afdaling van het duin. Is dat de zwarte blink?  .
http://www.mtb-schoorl.nl/kletspraat/fo ... 1461Kunnen we deze topic even naar voren halen , voor de duidelijkheid wat waar is op Schoorl.

zandhopper

Racesnel , alleen zoals gebruikelijk na wat langdurigere neerslag afdaling vd nok tricky

zandhopper

Ah , de afdaling is weer goed te doen!!Ondanks dat we zeer snel onderweg waren(maar net niet snel genoeg), even gestopt om 2jongens te helpen met een gebroken ketting. Voor de tweede keer in korte tijd dat we iemand helpen met een huurfiets die  nog met 8speed rondrijdt; heren verhuurders, dit is lastig want ik heb alleen snelschakels voor 9 speed bij me!! Acera , Alivio, ik weet t niet hoor , kan dat niet knapper!!!

zandhopper

Onwijs druk, hard en snel ,maar wel stuiterig.Ondanks heeel veeel inhalen 2 rondjes onder de 40 gereden.

Plaats reactie