Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
Bartho

Bericht door Bartho »

Zoals je zegt, een beetje water hier en daar. Stonden gister weer tot ver in de avond in het duingebied te blussen en met deze droogte gaat het wel heel hard. Dit soort arbeid moet je direct bezuren op de rondetijden, het viel vanmorgen weer zwaar, maar de status van het GMA is wel erg goed.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Status schoorl; zeer zomers. Geen zandbakken , maar een erg grote zandbak van begin tot eind zeg maar. Maar wel te rijden.

zandhopper

Tgv brandweertrucks stuk voor de zw blink en achter de duinen een en al mulle sporen.Wilde nog schrijven , alleen de afdaling vd nok goed , maar eindigde dwars met voet aan de grond.Dus; 15km zand, werken en zwabberen

mtbschoorl
Admin Group

Bericht door mtbschoorl »

Zojuist sinister rondje helemaal gereden op de beachbike met ca 1 bar. Goed te doen dan.

zandhopper

Nog meer zand, geen zandloos stuk over, maar het kan meestal nog net. Alleen leuk als je van ploeteren houdt, t'is net als de 4e ronde vd 5, je denkt , waar ben ik mee bezig?????????

sleapy

Bericht door sleapy »

Heb afgelopen dinsdag een rondje gereden. Ten eerste is het best wel een onderneming om overal op de fiets te blijven (zand, zand, zand en nog eens zand)....en alleen vlak onder de top van de Nok moest ik er even af, verder is het even slikken wanneer je ziet hoeveel natuur er verbrand is.
Vlak voor de Zwarte Blink werden filmopnames gemaakt van een groepje mountainbikers, wie weet waarvoor dit was ?????

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

Dat was voor MTB-Noordwest en wat we gaan doen ism SBB en het parcours

http://www.rtvnh.nl/programma/6/NH+Nieuws/17998

diana

Bericht door diana »

Heb er net gefietst en meteen even naar het stukje gekeken ,is of je het fietsen weer herbeleefd.Mooi stukje over het parcours maar wel met eenHad weinig lucht in de banden wat goed beviel,beter grip en redelijk door te komen al is het pittig.Maar wel met de uitdaging om snel weer te gaan
Diana

Willy78

Bericht door Willy78 »

Ik vind het nogal een overgang. Op 22 april nog even een rondje 45 gereden, en nu 14 mei, mijn volgende rondje een 1:02!! Wat een zand. Ik heb het parcours nog nooit zo slecht meegemaakt. Laten we maar hopen op een beetje water. Dan wordt het toch weer een stukje beter van.
Als je nooit remt, rij je te langzaam!

Lelt

Bericht door Lelt »

Ik wilde morgen even gaan kijken bij schoorl, iemand enig idee of het een beetje te doen is? Aangezien het de afgelopen dagen een beetje heeft geregend hier en daar hoop ik dat het wat beter is.

Plaats reactie