Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
koekenbakker

Bericht door koekenbakker »

Maandagochtend 30 mei, Ondanks de regen het afgelopen weekend nog heel veel zand. Er moet toch echt wel meer regen vallen om weer een parcours te krijgen wat helemaal te fietsen is.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Ik zou een cyclocrosser nu ook niet aanraden.Er is hier een daar weer wat gesnipperd en beschelpt ,en met de kleine buitjes erbij is het iets beter. Kwam de zw blink en de nok echter niet op.VRIJDAG GROOT ONDERHOUD ; dus let op als je wel gaat rijden!!!

zandhopper

zandhopper schreef:VRIJDAG GROOT ONDERHOUD ; dus let op als je wel gaat rijden!!!
En , btw , SBB bedankt(Chris) , de bestelde snippers liggen op hun plek!!

zandhopper

Net terug van onderhoud. Met zo'n 14man(geen vrouw!!) aan de slag geweest. Hebben niet alles wat we wilden doen vandaag gered, maar zijn lekker opgeschoten. Zal er in eerste instantie door de snippers niet sneller van worden, maar op de langere duur zal het wel uitwerken!!Nog even gezellig nagezeten en over fietsen, mn atbén , zitten ouwenelen.Het was een nuttige dag. Dus , ben je nog geen vrijwilliger bij MTB noordwest; OPGEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yo-eddy

Bericht door yo-eddy »

Het regent!!

zandhopper

Beh , regen en 65 manuur snipperen heeft wel wat gedaan, maar lijkt wel of er gister een kudde paarden is geweest, gemene klimmetje en de nok geheel stukgelopen.  Kwam de zwarte blink wel weer op en net boven de 50 binnen.

yo-eddy

Bericht door yo-eddy »

zandhopper schreef: Beh , regen en 65 manuur snipperen heeft wel wat gedaan, maar lijkt wel of er gister een kudde paarden is geweest, gemene klimmetje en de nok geheel stukgelopen[IMG]smileys/smiley19.gif" align="absmiddle" alt="Cry" />.  Kwam de zwarte blink wel weer op en net boven de 50 binnen.

Kan ook niet anders zegen dan dat ik gister a.h. eind v.d. middag het parcour weer verdrietig heb verlaten, ook een rondje 50+

Wordt echt tijd dat we serieus gaan nadenken (en sponsors zoeken ) voor een permanente oplossing

zandhopper

yo-eddy schreef:Het regent!!
T'is toch  niet te geloven , een hele band bewolking van zuid naar noord over NL , en bij Alkmaar valt er een gat in en lost de boel op.

Sandhugger
Contacteer:

Bericht door Sandhugger »

Ik vond het vandaag best te doen. Op het 'dieptepunt' heeft het me vorige maand 64 minuten gekost [met tig keer afstappen] en vanmorgen in 54 minuten en 2 keer afstappen. Dat snipperen is echt top!! Echt jammer dat die klimmetjes weer worden stuk gelopen ieder weekend.

yo-eddy

Bericht door yo-eddy »

Sandhugger schreef: Ik vond het vandaag best te doen. Op het 'dieptepunt' heeft het me vorige maand 64 minuten gekost [met tig keer afstappen] en vanmorgen in 54 minuten en 2 keer afstappen. Dat snipperen is echt top!! Echt jammer dat die klimmetjes weer worden stuk gelopen ieder weekend.

Tsja, alles is relatief, maar als de beste bandenkeus strandbanden is, dan is er echt iets mis met een MTB parcour! ....

Plaats reactie