Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
Sandhugger
Contacteer:

Bericht door Sandhugger »

Daar zeg je zowat, ik ben overgestapt van T-lope [semi slick] naar Racing Ralph 2.40 EVO voor en achter, geniaal! Veel meer grip natuurlijk waardoor je net over sommige dooie punten heen rolt. Ze lopen ook lichter dan de T-lope...ik snap niet hoe Schwalbe het voor elkaar krijgt

Mars

Bericht door Mars »

Y-ed:
> een permanente oplossing

Steenpuin ?

zandhopper

Bericht door zandhopper »

yo-eddy schreef:
Sandhugger schreef: Ik vond het vandaag best te doen. Op het 'dieptepunt' heeft het me vorige maand 64 minuten gekost [met tig keer afstappen] en vanmorgen in 54 minuten en 2 keer afstappen. Dat snipperen is echt top!! Echt jammer dat die klimmetjes weer worden stuk gelopen ieder weekend.

Tsja, alles is relatief, maar als de beste bandenkeus strandbanden is, dan is er echt iets mis met een MTB parcour! ....
Is toch ook een beetje de sjeu van Schoorl, zand in de zomer. Goede krachttraining!!Hoeven we niet op de leg-press

yo-eddy

Bericht door yo-eddy »

zandhopper schreef:
yo-eddy schreef:
Sandhugger schreef: Ik vond het vandaag best te doen. Op het 'dieptepunt' heeft het me vorige maand 64 minuten gekost [met tig keer afstappen] en vanmorgen in 54 minuten en 2 keer afstappen. Dat snipperen is echt top!! Echt jammer dat die klimmetjes weer worden stuk gelopen ieder weekend.

Tsja, alles is relatief, maar als de beste bandenkeus strandbanden is, dan is er echt iets mis met een MTB parcour! [IMG]smileys/smiley19.gif" align="middle" /> ....
Is toch ook een beetje de sjeu van Schoorl, zand in de zomer. Goede krachttraining!![IMG]smileys/smiley32.gif" align="absmiddle" alt="Clap" />Hoeven we niet op de leg-press[IMG]smileys/smiley2.gif" align="absmiddle" alt="Wink" />

Sorry, ik mtb omdat ik het leuk vind..... hou ook niet van strandraces e.d. En Schoorl vind ik nu niet leuk ........ ga me nu omkleden voor een rondje GMA

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

Gezellig een rondje GMA om 20:30H..................wat je leuk vind

zandhopper

Net ge-schoorl-d; toch wel duidelijk verbeterd. Ach , het heeft wel wat, in de droge tijd afentoe schoorl om te kijken of het al wat wordt en dan afwisselen met GMA, Limburg of pwn. En dan na de regen; knallen op Schoorl!!!!!!!!!!!!

zandhopper

BOSS schreef:Gezellig een rondje GMA om 20:30H..................wat je leuk vind
Zal ie voor de regen thuis zijn!!??REGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yo-eddy

Bericht door yo-eddy »

zandhopper schreef:
BOSS schreef:Gezellig een rondje GMA om 20:30H..................wat je leuk vind

[IMG]smileys/smiley31.gif" align="middle" />
Zal ie voor de regen thuis zijn!!??[IMG]smileys/smiley4.gif" align="absmiddle" alt="Big%20smile" />REGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![IMG]smileys/smiley32.gif" align="absmiddle" alt="Clap" />

Jawel, op tijd binnen rustig rondje GMA net onder de 22 minuutjes en daarna nog een rondje om het meer...... en dat alles met een Zeeleeuw

....... maar waar blijft de regen !!

yo-eddy

Bericht door yo-eddy »

Het regent nu officieel in Schoorl...... ik ga slapen met een goed gevoel

Sandhugger
Contacteer:

Bericht door Sandhugger »

Het ligt er mooi bij, net rustig in 51 minuten rond gereden

Plaats reactie