Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Bericht door zandhopper »

Het ligt er idd heerlijk bij. Kan nu ook duidelijk merken dat het snipperen effect heeft , zeker met een beetje water erbij. Kwam in 47 rond rond , en met een beetje gutz en inzet kan dat echt wel sneller.Een lekker gevoel!!

Willy78

Bericht door Willy78 »

zandhopper schreef:Het ligt er idd heerlijk bij. Kan nu ook duidelijk merken dat het snipperen effect heeft , zeker met een beetje water erbij. Kwam in 47 rond rond , en met een beetje gutz en inzet kan dat echt wel sneller.Een lekker gevoel!!
Hij ligt er inderdaad sneller bij dan je zou denken. Ik vond de afdaling direct na de Nok overigens oppassen geblazen. Het spoor leidt je nu naar de zijkant (zodat je dan vanzelf de boom kopt). De situatie vraagt, mijns inziens, om goed naar het spoor te kijken, de hobbels vallen mee. Ik moest vandaag trouwens nog extra meters off-road rijden. De toegang voor de fietsers bij Schoorldam is iets anders door de wegwerkzaamheden. Gelukkig had ik een mountainbike (maar de jongens van WV Noord-Holland niet, en die moesten ook off-road).
Als je nooit remt, rij je te langzaam!

zandhopper

Als je gecontroleerd geleidelijk remmend het bochtje om kom kan je safe links het spoortje pakken, heeft een mooi hard randje, denk dat rechts veel meer mullig is. Gisteravond hing er daarachter een half boompje half gebroken geheel over het pad. Of dat nu van het water kwam of van een crash???? Ik heb hem iig maar even geheel verwijderd.

koekenbakker

Bericht door koekenbakker »

[quote="Willy78"]

...direct na de Nok overigens oppassen geblazen. Het spoor leidt je nu naar de zijkant (zodat je dan vanzelf de boom kopt. De situatie vraagt, mijns inziens, om goed naar het spoor te kijken...

Grappig dit te lezen.

richardd

Bericht door richardd »

Vandaag rondje gereden zonder te hoeven afstappen sinds tijden parcous is weer goed te rijden !!!
Wil de vrijwillergers bedanken 42 min gereden
oki

yo-eddy

Bericht door yo-eddy »

richardd schreef: Vandaag rondje gereden zonder te hoeven afstappen sinds tijden parcous is weer goed te rijden !!!

Ook bedankt mannen! voelde me wel een beetje schuldig vanmorgen toen ik jullie snipperbrigade voorbij fietste Eindelijk weer een lekker rondje (voor een deel zelfs in de regen ). Rondje in 43:32

Roy

zandhopper

yo-eddy schreef:
richardd schreef: Vandaag rondje gereden zonder te hoeven afstappen sinds tijden parcous is weer goed te rijden !!!

Ook bedankt mannen! voelde me wel een beetje schuldig vanmorgen toen ik jullie snipperbrigade voorbij fietste Eindelijk weer een lekker rondje (voor een deel zelfs in de regen ). Rondje in 43:32
Roy
Haha ; betrapt!!!Ach, Ging goed met z'n drieen , hebben precies afgekregen wat we wilden. En nu absoluut geen puf meer, morgen testrijden!!

JeroenK

Bericht door JeroenK »

Zondagochtend ff gereden. Het parcours ligt er super bij! Op me cyclocrosser met gemak alles kunnen fietsen. Ik start altijd bij de skibaan, daar het fietspad op richting parcours. Het beginstuk daar is mooi aangepakt tijdens onderhoud. Snippers langs dikke takken geven een mooie route. Complimenten & bedankt voor het onderhoud
Groet, Jeroen

Arjansen

Bericht door Arjansen »

Ook mijn dank aan alle snipperaars. Ongelofelijk, het hele rondje is gedaan!

Sandhugger
Contacteer:

Bericht door Sandhugger »

Parcours ligt er schitterend bij!! Nergens afstappen en heb 3 keer kunnen springen   Alleen bij de brandgang en om het brandgebied heen gaat het wat minder snel dan in afgelopen maart. Bos is ook fenomenaal mooi btw.

Plaats reactie