Parcours status

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
mtbschoorl
Admin Group

Bericht door mtbschoorl »

Hoi Bertus. Ik was met dat mooie weer gewoon aan het werk hoor. De "wielen"op de WFZ aan het inspecteren En erover aan het nadenken.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Vond de omgeving koninginneduin, zeg maar de eerste 10minuten na de start , nou niet echt lekker. Wegspoelzandplaten zijn nu stukgereden , bochtje na de afdaling slecht met kuilen, beetje zoekerig allemaal. Ver van een PR , laat staan 38.Misschien kunnen we daar van de week nog s aan werken, ah zand dus!! PR kansloos

zandhopper

Was blij met 42- gezien de afdalingen. Vooral afdaling koninginneduin verdient enige voorzichtigheid na het bochtje!!!Morgen zullen we daar eens even aan werken van 11 tot 15 uur; Let op; big shopper en zandhopper on da parcours!!!!!

zandhopper

Vanmiddag en avond een zacht buitje over de verse snippers, morgen eens lekker biken!!!!! 

zandhopper

Eerste stuk ligt er nu weer lekker bij! Na berichten dat er gister een school met een groep van dik 90 kinderen over was getrokken , vallend slippend en klierend, had ik erger verwacht!Alles op zich ok, alleen de afdalingen verdienen zanderige voorzichtigheid!! Collega die de groep had ingehaald en de begeleiding had aangesproken op hun verantwoording voor de veiligheid van de kids en de schade, kwam zelf niet zonder kleerscheuren overal beneden.

Dave

Bericht door Dave »

Mooi rondje vanmiddag. Nieuwe bandjes getest, ben best tevreden. Jammer dat ik bij afdaling NOK moest remmen voor toeristen, en dus saltootje voor over maakte.

Willy78

Bericht door Willy78 »

Dave schreef:
Mooi rondje vanmiddag. Nieuwe bandjes getest, ben best tevreden. Jammer dat ik bij afdaling NOK moest remmen voor toeristen, en dus saltootje voor over maakte.
Wat een uitslover! Wat mensen allemaal niet doen om een beetje op te vallen.
Als je nooit remt, rij je te langzaam!

zandhopper

Willy78 schreef:
Dave schreef:
Wat een uitslover! Wat mensen allemaal niet doen om een beetje op te vallen.
Mzzl dat er geen prikkeldraad stond!!!Maar goed, weer een reden om de helm erop te houden! Overstekende toeristen!!

zandhopper

Heel goed rijdbaar, op een paar stukjes afdaling na dus wel bekend ondertussen. Vh nokje moet je idd geen noodstop moeten maken.
Dave schreef:
Geen pr'retje ws? Ach dat komt vanzelf in het najaar, nu in het zand kracht opbouwen en als het dan goed wordt....................................

BSmit

Bericht door BSmit »

Status top!! Omstandigheden iets minder : ))
Stumpjumper Comp Carbon 29er

Plaats reactie