Onderhoud MTB NoordWest

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Bericht door zandhopper »

Ter Info;Mtb Noordwest http://mtb-noordwest.nl/ heeft weer onderhoud gepleegd en wel ;-De zuidwesthoek, hier zijn de  bochten die verzanden aangepakt-Remkuilen voor het halfordspaadje/de kuil. Let wel , het modderige stuk in het begin van de afdaling vd nok is niet veranderd, verwachting is dat een paar droge dagen dat vanzelf oplost.

zandhopper

BOSS schreef:Status: racebaan en met de juiste wind(vandaag niet) voorspel ik een PR regen!!!
De Zwarte Blink is ook weer klaar voor een mooi weekend dankzij de onderhoudsmanagers van MTB-Noordwest!
En reken maar dat met een KRUIWAGEN de zwarte blink op net zo zwaar is als met de ATBhttp://mtb-noordwest.nl/nieuws/#item1

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

Vanochtend het "zigzagje" net na de Bokkenweide maar weer eens aangepakt; alle omwegen dichtgegooid en alleen het officiele paadje, de meest rechtse open gelaten.

Verbaasd wat je allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt van "MTBers"

"Wij willen over dat linkerpaadje(lees lekker ruim bochtje en vlak)....."

"Ben je er een wedstrijdparcours van aan het maken?"

Ik denk dat er toch nog/alweer heel wat overwinterende racefietsers op de route zijn te vinden.

Reed trouwens ook een heleboel bikers met een zeer bedenkelijke techniek en zonder helm achterop...........waarom gaat dat toch vaak samen?

Sandhugger
Contacteer:

Bericht door Sandhugger »

haha...nee zeg, stel je voor, een 'wedstrijdparcours'. Vrijdag liepen er 2 met 1 fiets de Nok op...al rokend ..? Valt me ook op dat er steeds meer wikkels en drinkpakjes in het duin liggen. Wat zijn dat voor trieste aapjes die hun zooi overal laten slingeren? Hele lunchpaketten mee voor 1 rondje ofzo?

JeroenK

Bericht door JeroenK »

Hee Sandhugger, ik heb ook altijd soort van lunch paket bij me, voor een rondje.

Als naar het parcour fiets, dat is ruim 30 km. en dan een rondje parcour doe en daarna weer naar huis fiets, dan zit ik op meer dan 75 km. Ik heb altijd twee energie repen of iets van die koekjes (liga of zo) bij me. En een pakje of blikje energie drank. En uiteraard een grote bidon water. Vaak halverwege het rondje stop ik even, op een mooie plek om wat te eten en genieten van de prachtige omgeving. Het is ook zo mooi op Schoorl. Ondanks dat ik genoeg te eten bij me heb, voor een rondje, laat ik nooit troep achter. Degene die troep achter hun reet neer gooien komen volgens mij slechts een malig op Schoorl.
Groet, Jeroen

Sandhugger
Contacteer:

Bericht door Sandhugger »

Hoi Jeroen, mensen die genieten van de omgeving zullen er hun afval niet in achterlaten ;-] Zelf neem ik 2 van die ontbijtkoek-repen van AH en twee 500 ml bidons water bij 80 km. Die toenemende vervuiling valt met name in de schoolvakanties op.

diana

Bericht door diana »

Volgens mij schort het bij een aantal mensen flink aan de basis,oftewel opvoeding!!Leren om te genieten van de natuur en hier zuinig mee om te gaan.En niet denken dat een ander jou troep wel opruimt.Gelukkig hebben wij dat niet en zijn we rijk met alles wat zij niet zien!!
Diana

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

Ach, was vanochtend bij het Geestmerambacht voor een overleg aangaande onderhoud van de route....wat je daar allemaal naast en zelfs op het pad ziet liggen daar gaan je nekharen rechtop van staan.........

zandhopper

Vanochtend met 10 enthousiaste vrijwilligers van MTB-NW overal op het parcours de laatste(?) pijnpuntjes, vooral de afdalingen, aangepakt. Nu was het al behoorlijk goed/snel natuurlijk, dus na een beetje inrijden en halfzacht NL's weer verwacht ik volgend weekend een recordregen.

arie68

Bericht door arie68 »

Heb vanmorgen zelf ook ons werk van gisteren gecontroleerd en lag er super bij allemaal! Bij startpunt veel reacties van andere bikers en allemaal even positief.Hierbij natuurlijk de mensen gewezen op de inspanningen van MTB Noordwest dus wie weet volgen er weer een paar nieuwe leden

Plaats reactie