Strava op Schoorl

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Re: Strava op Schoorl

Bericht door zandhopper »

Gister het micro rondje gereden, zag hem laatst op Strava voorbijkomen..
https://www.strava.com/segments/8194988?filter=overall

Helaas kwam hij op mijn rit er niet bij te staan. Dus ik dacht dat hij misschien gewist was en maakte nieuwe; rondje bokkenweide.
https://www.strava.com/segments/12709651?filter=overall

Later hem toch teruggevonden dus. Maar mij klokte hij niet. Je kan goed op beide kaartjes het verschil in gps tracks zien, de mijne vrij redelijk het pad volgend.. de ander nogal afwijkend!!

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Die laatste is inderdaad een stuk nauwkeuriger!

Bestaat er ook zo'n rondje S-berg?

zandhopper

https://www.strava.com/segments/3554218

Iig wel hoog heen laag terug. Is wel enigszins link met bladeren aan de bomen... je moet terug toch tegen de richting in en het overzicht is dan niet zo best!! :oops:

Maar met "segment ontdekken" op strava vind ik micro rondje vreemd genoeg ook niet, dus er zou een segment betonpad/bos kunnen zijn. Anders gewoon proberen :mrgreen: of maken :P

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Misschien ga ik dat nog wel eens doen, dat rondje een aantal keer achter elkaar, als interval training. Dan kies ik de mooiste uit om een segment "rondje S-berg" te maken. Ik heb ook wel eens van anderen gehoord die dat rondje meerdere malen achter elkaar doen, dus het lijkt me best mogelijk dat dat segment al bestaat.

zandhopper

Jan Treur schreef:Misschien ga ik dat nog wel eens doen, dat rondje een aantal keer achter elkaar, als interval training. Dan kies ik de mooiste uit om een segment "rondje S-berg" te maken. Ik heb ook wel eens van anderen gehoord die dat rondje meerdere malen achter elkaar doen, dus het lijkt me best mogelijk dat dat segment al bestaat.
https://www.strava.com/segments/12730953

Was er niet maar daar we dat wel eens gereden hebben dat het parkoers deels gesloten was heb ik hem kunnen maken. :mrgreen:

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Ja, en nog van perfecte kwaliteit ook!

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Vandaag dit rondje meteen even geprobeerd, en met mij 3 anderen, zag ik op Strava; en over deze hele maand met 27 anderen. Dit minirondje wordt dus best wel gebruikt, zo kom je nog eens ergens achter (maken detectives ook gebruik van Strava?). Flinke wind tegen op het fietspad deel vandaag, dus de tijd moet nog wel sneller kunnen.
Laatst gewijzigd door Jan Treur op za 30 jul 2016 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.

zandhopper

Jan Treur schreef:Vandaag dit rondje meteen even geprobeerd, en met mij 3 anderen, zag ik op Strava; en over deze hele maand met 27 anderen, Dit minirondje wordt dus best wel gebruikt, zo kom je nog eens ergens achter (maken detectives ook gebruik van Strava?). Flinke wind tegen op het fietspad deel vandaag, dus de tijd moet nog wel sneller kunnen.
Inbrekers maken iig wel gebruik van Strava... en bazen en detectives ws dus ook wel!

Vandaag als toetje ook even de ronde ZW hoek gereden , ach wel weer s grappig zo'n uitdaging! Had alleen al een redelijk aanpoot rondje in de benen en de pump/spinning van gisteravond... :roll:

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Meteen maar derde aller tijden! Wat moet het wel niet worden als je wel goede benen hebt!

zandhopper

Jan Treur schreef:Meteen maar derde aller tijden! Wat moet het wel niet worden als je wel goede benen hebt!
Ik werd gepusht door George en Rens... :mrgreen:

Plaats reactie