Strava op Schoorl

Verzuurd op de nok of gecrashed in de afdaling, plaats hier je sterke verhalen
zandhopper

Re: Strava op Schoorl

Bericht door zandhopper »

https://www.strava.com/segments/10768183?filter=overall

Dit segment is ook aardig onzinnig... met een gemiddelde snelheid van 230km/u :mrgreen:

Jan Treur
MTB'er

Bericht door Jan Treur »

Ja, full gass betekent zeker met allerlei straalmotortjes in je framebuizen verwerkt! En dat terwijl je daar al naar beneden gaat!

Te korte segmenten werken blijkbaar overal slecht, niet alleen in het bos zoals bij Zig zag en afdaling van de Nok, maar ook in het open gebied.

Je had vandaag aardige tijden ondanks de drukte!

zandhopper

Vandaag zag ik op flybys dat iemand voor me op me uit liep. Dus even kijken en die klokte 2 rondjes 35!! Netjes hoor...

Nu hoor ik dat die op een Ebike reed :cry: .... da's dus wel een beetje Strava vervuiling!! Zulke ritten zou je moeten kunnen markeren, ander kleurtje oid???

chielb
MTB'er

Bericht door chielb »

Dat is een interessante. Ik ben ondertussen al wel een beetje over mijn irritatie met electrische mtb's heen, uiteindelijk is het wel mooi dat ook de zwakkeren onder ons kunnen genieten van een mooi parcours. Maar als ze hun tijden gaan registreren tussen die van de normale mtb'ers, wordt het wel wat onduidelijk allemaal. Ik zou er inderdaad voor pleiten om fietsen met ondersteuning apart te registreren en aan te geven in de overzichten. Je kunt in de overzichten nu ook al onderscheid maken op geslacht, leeftijd en gewicht, dus een koppeling met het type fiets past daar goed in.

zandhopper

O...

Bij activiteit kan je ook Ebike rit aanklikken in Strava.

Kan je misschien wel weer lekker je eigen segmentjes maken... geen 150 segmenten voor Schoorl nog??????????????

Plaats reactie