Castricum Camperduin Castricum 24 Maart

Alles over de belangrijkste "mountainbike"-discipline in Noord-Holland
TSS
MTB'er

Castricum Camperduin Castricum 24 Maart

Bericht door TSS »

1e Editie! tevens laatste strandwedstrijd!

Vandaag heb ik mij ingeschreven voor de nieuwe strandrace 24 Maart Castricum-Camperduin-Castricum 38km!
Naar horen zeggen wordt het een groot evenement waar ook de toeschouwer geprikkeld wordt.
Zo is er een live streaming vanaf de webcam in Camperduin wat te zien is in het paviljoen Club Zand.
Ook worden er consumpties weggegeven voor de deelnemers!
Tegelijkertijd wordt er ook een beachrun van 8km gehouden.
Er is daarmee een mogelijkheid om je in te schrijven met een loper. Zo strijd je mee in het 'combi-klassement'.
De deelnemerslijst ziet er immers al goed uit....

alkyone
MTB'er

Re: Castricum Camperduin Castricum 24 Maart

Bericht door alkyone »

En niet geheel onbelangrijk .
Bij de inschrijving zit ook een parkeer :P kaartje.
Dat was in Noordwijk wel anders ( in de wintermaanden wel op zondag een kaartje kopen ) :evil:
Heb me inmiddels ook ingeschreven.

TSS
MTB'er

Bericht door TSS »

Heb er veel zin in!
Hopen op goed weer en dat we maar mooi nog kunnen nazitten.
De site mtbstrandrace.nl ziet er als beleving al veel belovend uit!

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Cas-Camp, met wk7 oost. :roll:

08.30 stond George voor de deur, we hadden zoiets van , moet dit. Ook onze eega's adviseerden het warme bed maar uiteraard op naar Castricum waar we Annemarie MET man Ruud aantroffen, hadden we toch nog publiek/ondersteuning!! :P

We starten slecht, ik kwam niet lekker uit het zand en Georges ketting sprong eraf. Maar al snel zaten we bij Annemarie, die 2 mannen in haar slipstream had. We hadden een mooi gemixt team omdat Arno aansloot. Team Beukers/Onyva/Kolkman/mtbNW. :!: Met zijn 4en draaiden we lekker en hadden door dat met een grotere groep draaien weinig voordeel had, kwamen we zelf op slechte stukken te rijden. Dus wij gewoon het kopwerk doen en wie aansloot ok, maar duidelijk gemaakt dat we meteen weer inwaaierden op plaats 4. Dat ging echt perfect!! Eerlijkheidshalve, George en Arno deden de meeste kop-km's!!

Voorbij Bergen a/z liepen we langzaam op Alieke in, die alleen op kop van een groep reed. Net dat we aansloten en over inhalen dachten kwamen we bij de palen, daar gingen wij niet zo goed doorheen en Alieke hebben we niet meer gezien, wat een kanjer!!! :idea:

Doordraaiend kwamen we bij het keerpunt, dijkopdijkaf en wind...... tsja, beter dan heen iig!! Schuin voor maar soms achterlijk harde windstoten dwars erover. Ons tempo lag goed en groepje na groepje werd ingerekend. We hadden wisselende aanhang, soms meer soms minder, maar er reed wel heel lang een zeeleeuw mee. Er kwam een groepje in zicht, met Dagmar erin!! Langzaam kropen we erheen en toen erop en erover. Tempo iets omhoog totdat Arno meedeelde dat we een gat hadden. Dat werd alleen maar groter. Terwijl onze benen minder werden kreeg Annemarie extra zin van deze inhaalactie!! :roll:

Bij de finish kwamen we zowaar niet door het mulle zand, maar laatste stukje lopend werd Annemarie tweede!!! TOP!!!

Ik had ook heerlijk gereden, lekker zo'n teampje!!! Dank mederijders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

SBT-Schagen
MTB'er

Bericht door SBT-Schagen »

Ik heb vandaag met een fantastisch clubje mannen mee kunnen rijden, bedankt voor al dat zwoegwerk onderweg !
Natuurlijk ben ik heel blij met mijn 2e plaats, het is een mooie afsluiting van het strandseizoen.

Er is ook nog een filmpje van de finish : http://youtu.be/jvcGc4ycBlo
Bijlagen
strandrace Castricum .jpg
strandrace Castricum .jpg (210.25 KiB) 7443 keer bekeken

alkyone
MTB'er

Bericht door alkyone »

Een hoop respect voor degene die gereden hebben.
Ik had een lichte blessure en met het voorspelde weer was dit voor mij een reden om een mailtje te sturen naar de organisatie dat ik niet zou komen.
Voordeel was wel dat ik in de gelegenheid was om wat plaatjes te maken bij de passage Egmond aan zee.
https://plus.google.com/photos/10685848 ... 1492771377

Geniet en volgend jaar ben ik er hopelijk wel bij.

Martin

zandhopper

Bericht door zandhopper »

alkyone schreef:Een hoop respect voor degene die gereden hebben.
Ik had een lichte blessure en met het voorspelde weer was dit voor mij een reden om een mailtje te sturen naar de organisatie dat ik niet zou komen.
Voordeel was wel dat ik in de gelegenheid was om wat plaatjes te maken bij de passage Egmond aan zee.
https://plus.google.com/photos/10685848 ... 1492771377

Geniet en volgend jaar ben ik er hopelijk wel bij.

Martin
Weer viel niet tegen eigenlijk, als je eenmaal fietst!!

Get, wij staan niet op de foto!!! Zonde!! :cry:

Michael M
MTB'er

Bericht door Michael M »

He! zie ik mij daar nu op de foto!
Mooie foto's hoor, bedankt!
We werden daar behoorlijk gezandstraald :D
Michael

alkyone
MTB'er

Bericht door alkyone »

Michael M schreef:He! zie ik mij daar nu op de foto!
Mooie foto's hoor, bedankt!
We werden daar behoorlijk gezandstraald :D
Michael
Michael Al's je het origineel wil hebben stuur even een pb.
Maar wel even geduld want ik heb nu vakantie.

Martin

Fainaru
MTB'er

Bericht door Fainaru »

Op www.facebook.com/davecamMm staan fotos van de CCC 2014 editie!

Plaats reactie