parcours status

Biken onder zeeniveau, kan dat?
wijthoef

Re: parcours status

Bericht door wijthoef »

ik heb strava een paar keer gebruikt,
maar door het vele draaien en keren geeft het niet de juiste kilometers aan,
dus bij het dijkgatbos gebruik ik het niet.

Gilian
MTB'er

Bericht door Gilian »

Afgelopen zondag was het parcour heerlijk snel en mooi droog! Jammer alleen van de koeien die op het betonpad stonden, maar eigenlijk had dat ook wel weer wat... :lol:

wijthoef

Bericht door wijthoef »

ja dat heeft wel wat, maar ze staan je raar aan te kijken weer een biker vreemd!
ook een paar keer gehad ook in het twiske maar die blijven tegen het pad aanliggen.

wijthoef

Bericht door wijthoef »

vandaag dijkgatbos gereden ik was verbaasd helemaal droog, ik had modder verwacht
ik woon er niet ver vandaan en heb 2 dagen terug alleen maar regen gezien dus meevaller,
maar het moet me van het hart dat er bikers zijn die zo hard op een bocht aanrijden
dat ze vol in de remmen moeten met gevolg dat er rem kuilen ontstaan erg jammer het hoeft niet,
ook de heuveltjes op doen ze met slippend achter wiel als je het met wat beleid doet verlies je er geen tijd mee
en voor degene die het onder houd doen scheelt het veel werk,
sorry moest dit even kwijt veel fiets plezier groet Fred.

Gilian
MTB'er

Bericht door Gilian »

Zaterdag 30-8 naar Wieringerwerf geweest. Was erg lekker en droog op een paar plasjes na. Heb er in ieder geval weer 30 km weggetrapt :mrgreen:

wijthoef

Bericht door wijthoef »

vandaag naar dijkgatbos geweest was erg goed te rijden kon ik meteen mijn remmen testen na het volledig vernieuwd
te hebben, schijfremmen en het ging perfect naar de heuvel geweest en op het fietspad daar naar toe tussen de vlaaien
door laveren het lag bezaait er mee, plus heel veel koeien langs het fietspad maar ze zijn gewend aan mtb, ers
al met al een fijne dag gehad kijken of ik van de week nog een keer kan het is nu nog goed weer.
Groet Fred.

wijthoef

Bericht door wijthoef »

van ochtend prachtig weer en naar dijkgatbos geweest was er erg stil parcours was super,
mijn rondjes gereden en als het zo rustig is kom je er weer reeën tegen toch wel vreemd op zo klein bos
maar wel leuk ik heb genoten als het zulk weer blijft gaan we weer gauw.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Toch maar s kijken daar!! :shock:

wijthoef

Bericht door wijthoef »

neem wel je fiets mee :mrgreen:

wijthoef

Bericht door wijthoef »

gisteren 26-okt. weer een stukje gefietst in dijkgatbos en het was er erg gezellig druk mede doordat
het korps mariniers er op bivak, waren stonden op het parkeer terrein en begreep er uit dat ze tot donderdag blijven er waren veel bikers en het valt me op dat de route zich heel goed houd na de vele regen en drukte ik heb genoten ,
ga er gauw weer naar toe om mijn rondjes te rijden,

Plaats reactie