parcours status

Biken onder zeeniveau, kan dat?
wijthoef

Re: parcours status

Bericht door wijthoef »

Sorry voor de degene die moesten werken maar wat een schitterende dag om te biken
heb ik ook gedaan de route ligt er heel goed bij dus lekker mijn rondjes gedaan alleen jammer dat
de eerste jump geblokkeerd is maar dat zal ook wel weer goed komen.
op naar de volgende dag.
Groet Fred.

ouwe

Bericht door ouwe »

Voor het eerst in lange tijd weer eens het parcours in het dijkgatbos gereden.
Het parcours ligt er goed bij. Het blijft altijd even wennen met al die bochten maar als je de flow eenmaal hebt rijd het prima.
Het is mij wel opgevallen dat het halve bos gekapt is of omgevallen. de bomen laten we tegenwoordig gewoon liggen en dat ziet er niet echt geweldig uit.
Wel een hert gespot en niet zo'n kleintje ook.Bleef voor mij uit rennen en volgde het parcours een tijdje.

wijthoef

Bericht door wijthoef »

vandaag weer wezen fietsen in het dijkgatbos op mijn nieuwe Giant heerlijk ik ging op zaterdag
even twee nieuwe binnen banden halen en kwam met een nieuwe Giant talon thuis 27.5 inch,
ik was vandaag zeer tevreden met de route, licht er goed bij en met de fiets loopt heerlijk. :D
op naar de volgende route waarschijnlijk geestmerambacht.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

wijthoef schreef:vandaag weer wezen fietsen in het dijkgatbos op mijn nieuwe Giant heerlijk ik ging op zaterdag
even twee nieuwe binnen banden halen en kwam met een nieuwe Giant talon thuis 27.5 inch,
ik was vandaag zeer tevreden met de route, licht er goed bij en met de fiets loopt heerlijk. :D
op naar de volgende route waarschijnlijk geestmerambacht.

Als de Talon dan ook goed rijdt!!

GMA lijkt me een uitstekend parcours voor de 27,5 ; succes ermee!!!

wijthoef

Bericht door wijthoef »

Dank je, goed gezien van je dat ( hij ) ontbreekt. :oops:

joepie
MTB'er

Bericht door joepie »

Laatst deed dat hertje mij laten schrikken door vlakbij uit de bosjes te springen.
De rust in het dgb heeft ook altijd wel wat.
De rug vindt veel rondjes alleen niet zo leuk.
Kwa sturen is 27.5 idd toch echt gewoon beter.

wijthoef

Bericht door wijthoef »

vandaag weer geweest naar dijkgatbos heerlijk rustig was het, waarschijnlijk gisteren niet
wat was er een rotzooi achter gelaten bij de prullen bak, maar route houdt zich goed en heb dan ook heerlijk gereden
tussen 1 en 2 km eindelijk de tak verwijderd die laag hing had hem al 5 keer tegen mijn helm gehad dus niet voor niks een helm
rondjes uit gebreid naar de heuvel robbenoord al met al weer een fijn fiets dagje o ja toen ik klaar met fietsen was kwam bos beheer de rommel opruimen :mrgreen: .

chielb
MTB'er

Bericht door chielb »

Aan het aantal reacties te zien een niet heel populair parcours. Onterecht, naar mijn idee. Vanmorgen voor het eerst gereden. Meteen maar twee keer, want het is niet zo'n lang rondje. Vroeg begonnen dus erg rustig (ik was de enige). Het parcours is vergelijkbaar met Geestmerambacht, veel korte bochten en dus technisch. Parcours lag er perfect bij. Erg leuk dus ik kom zeker terug, hoewel het voor mij een half uur rijden is met de auto.

joepie
MTB'er

Bericht door joepie »

En ideaal voor beginners !
Met regen lijkt het ook altijd mee te vallen.

wijthoef

Bericht door wijthoef »

vandaag sinds lange tijd weer naar het dgb geweest en was toch wel verrast dat de route er zo goed bij lag
dat ik lange tijd niet geweest was, ik was zo slim om van mijn grote teen gewricht een knobbeltje weg te laten halen
normaal een dag of tien moet het over zijn maar ik kreeg er infectie bij dus een week aan het infuus met antibiotica
en morfine tegen de pijn hielp niet echt en daarna nog zo'n vijf weken door het huis gestrompeld
maar gelukkig is het weer goed, nog gevoelig maar ik kan weer fietsen moet oppassen geen voetje aan de grond.
en was ik wel verrast door mijn ronde tijd 32 min. even rusten en dan weer zo gauw mogelijk fietsen. :mrgreen:
Groet Fred.

Plaats reactie