Ideen voor meer

Biken onder zeeniveau, kan dat?
Plaats reactie
chielb
MTB'er

Ideen voor meer

Bericht door chielb »

Ik heb nu twee keer dit parcours bezocht en ik vind het prachtig. Het is een mooie afwisseling naast Schoorl en GeestmerAmbacht. Echter, het is voor mij een kleine 40 km rijden. Dat zou ik er wel voor over hebben als het parcours langer was geweest. Nu kan ik twee rondjes rijden, misschien wel drie of vier, maar echt uitdagend is dat niet. Ik zou dus graag wat meer willen doen als ik er toch ben. Nu zag ik op Strava dat er een klimrondje is, iets ten noorden van het parcours, maar toen ik dat een paar weken geleden bekeek, was het toch duidelijk een wandel-gebied.

Ik heb twee vragen:
Dat klimrondje, kan ik dat rijden zonder angst te worden neergeschoten door de boswachter? Hoe doen anderen dat?
En: is er in de buurt nog wat meer interessants te doen met de MTB?

Chiel

Ray Duijn
friends

Re: Ideen voor meer

Bericht door Ray Duijn »

Pfffrt ...enkhuizen ??? :lol:
Ik zou lekker op schoorl en langedijk blijven rijden.
Laatst gewijzigd door Ray Duijn op ma 26 okt 2015 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.

wijthoef

Bericht door wijthoef »

ik rijdt dat klim rondje ook vaak ben nog nooit wandelaars of bos wachters tegen gekomen,
dus neer schieten zal niet zo gauw geburen en als je je aan de regels houd word het oog luikend
toe gestaan en als je het dijkgatbos op tempo rijdt dan voel je hem echt wel na drie rondjes.
veel fiets plezier Fred.

Bigfoot

Bericht door Bigfoot »

Zou heel mooi zijn als dit rondje uitgebreid zou kunnen worden.

joepie
MTB'er

Bericht door joepie »

Al eens in Lelystad gereden ?
Mooi voorbeeld van een lange route.

Doe mij maar een goed onderhouden kortere route met "ttf's" en kombochten.
Als ze dan bij de mensen die zich gedragen doordeweeks een oogje dichtknijpen in het robbenoordbos ben ik dik tevreden.

Plaats reactie