Status parcours GMA

Misselijk van het draaien of een fiets vol vette klei vind je hier
chrisscross
MTB'er

Re: Status parcours GMA

Bericht door chrisscross »

Zo, weer een TTF erbij op GMA. Aan jullie om hem nou nog even goed in te rijden. ;)

Afbeelding

Afbeelding

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Weer s GMA bezocht, en kwamen automatisch bij de Slik terecht. Nou dat was ff schrikken voor mij, George en Rens vonden het uiteraard meteen gaaf.... :?

Eerste keer half gelopen, tweede rondje toch maar doorgezet en hem, weliswaar langzaam :mrgreen: helemaal gereden. Dat was een hele geruststelling, dat je hem langzaam ook kunt nemen, wel goed terugschakelen anders kom je niet boven. En uiteraard; de 3e x ging al beter.. :!:

Het ligt er allemaal hartstikke leuk en goed bij; TOP mannen.

Wel wat kombochten die ik wat hoog vind :x ... en die Slik is gewoon helemaal gaaf; leuk voor de BIKERS en een heeeeel goede oefening voor broekepoepers!! :roll:

chrisscross
MTB'er

Goed te horen dat jullie je weer hebben vermaakt. Als je het nieuwe deel "de Slik" een beetje leert kennen, dus hoe hij loopt, kun je lekker door de bochten knallen. Hij blijft lastig maar dat is ook de bedoeling. Zo blijft het een uitdaging.

Sommige kombochten zijn hoger ja. Het ziet er misschien angstwekkend voor je uit maar je kunt ze gewoon onderin rijden of helemaal op het vlakke. Hoe harder je gaat hoe hoger je komt. De kans dat je weg glijd is hierdoor juist kleiner. Eigenlijk maken de kombochten het parcours dus veiliger. :lol: Je moet eens proberen in de lange kombochten te accelereren door harder door te trappen. Dat voelt heerlijk.

Succes! 8-)

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Kom net terug van GMA.
Heb geprobeerd een beetje door te trappen in de bochten.
Alle lussen genomen die erbij zijn gekomen en Strava zei dat het goed was. :lol: :lol:
Ronnie

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

De droogte houd het parcours snel maar de begroeiing neemt stevig toe
dus de echte snelheid is er af.
Met de schouder nog een boompje meegepakt en de boom bleef staan. :x
Ronnie

chrisscross
MTB'er

Het onkruid schiet nu de grond uit ja met dit weer. Als het mee zit hebben we binnenkort materiaal om makkelijker meer te kunnen snoeien.
Nog paar weekjes wachten en dan kan ik zelf ook weer aan de slag op GMA. :)

En een keer helpen met de onderhoudsploeg mag altijd. ;)

RJ Dio

Bericht door RJ Dio »

Minimaal een melding doen op dit forum , kan ik altijd kijken of dat in te passen is
Ronnie

John Driesen
MTB'er

Bericht door John Driesen »

Ben vorige weekend wezen fietsen en er is al zeer goed een begin gemaakt met het onderhoud. Top. Er is nog een klein stukje te gaan en hoop dat daar binnekort tijd voor gevonden kan worden.

Heren bedankt alvast voor het onderhoud.

John

chielb
MTB'er

Bericht door chielb »

Gisteravond een eenzame fiets tegen een boom. Een paar seconden later passeerde ik iemand met een snoeischaar. Ik was te verbouwereerd om een bedankje te roepen, bij deze dan maar: Dank! Genoten gisteren van twee rondjes, dankzij een (bijna) perfect parcous.

Dave

Bericht door Dave »

Was weer super gisteravond,
De eerste keer na mijn beenbreuk, samen met een vriend gereden. Hij was er voor het eerst, waardoor we een rustig rondje reden.
Ik kon het uiteraard niet laten om een paar TTF's mee te nemen :P :(

Volgende week nog maar een keertje
MTBambtenaar

Plaats reactie