Betalen parcours Schoorl

Over de vereniging, onderhoud/aanleg routes etc.
Plaats reactie
ronnierol
MTB'er

Betalen parcours Schoorl

Bericht door ronnierol » do 19 mar 2015 12:43

Wat is er mis mee als je wat zou moeten betalen om op het parcours te rijden .
Ik zou zeggen 10 euro per jaar .
Dat zou voor mij een paar cent per keer zijn.

gewoon doen\
gr Ronald

Karst59
MTB'er

Re: Betalen parcours Schoorl

Bericht door Karst59 » za 21 mar 2015 17:21

Helemaal mee eens. Maar dan wel regelen dat het digitaal gedaan kan worden. Bij de route Posbank is het enorm vervelend dat je eerst ergens een kaart moet halen (wat je dan maar niet gaat doen als je een keer per jaar komt)

Nutkees
MTB'er

Bericht door Nutkees » zo 18 mar 2018 19:16

Kan ik mij ook in vinden! Voor de onderhoudsploeg niet verkeerd al ben ik soms bang dat ze van schoorl sterds meer een wielren parcours maken omdat veel mtb ers eigenlijk geen talent hebben en bij stukken als de afdaling nok het voor elkaar krijgen vol onderuit te gaa.

Soms zie ik mooie stukken opeens opgevuld met boomschors. Zo zonde als ik dat persoonlijk.

Rayb81
MTB'er

Bericht door Rayb81 » wo 21 mar 2018 00:10

Ik ben in voor een landelijk vignet.

UHR vignet heb ik en gebruik ik goed, maar op de Veluwe kom ik eigenlijk weer te weinig om daar een vignet voor te halen.
Als er een landelijk vignet komt maakt dat niet meer uit.

Echter zal dat wel nooit gaan gebeuren omdat het verschillende natuurorganisaties / vrijwilligers zijn.

Kathlijn
MTB'er

Bericht door Kathlijn » vr 18 mei 2018 15:51

Dag allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum, maar zie nergens een voorsteltopic, dus kan het hier even doen: ik ben Kathlijn, zoals je wel ziet, en ik woon in de omgeving van Alkmaar. Heb een leuke tweedehands Cannondale Trail op de kop getikt en ben helemaal klaar om hem in te rijden :D

Ik reageer even hier, omdat ik dit echt een fantastisch idee vind; het kan zo simpel zijn om zo'n geweldige parcours te ondersteunen! En een landelijk vignet zou zeker heel gaaf zijn; in één klap alle routes ondersteund en je kunt meteen veel verschillende parcoursen uitproberen. Ik zou het wel weten, maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk, Ray81 - teveel partijen, is vast te ingewikkeld om te coördineren.

Denk dat ik van het weekend misschien eens een tripje waag ;-)

Groetjes,
Kathlijn

zandhopper

Bericht door zandhopper » di 22 mei 2018 16:36

Als je Schoorl?Bergen wilt steunen kan je heel goed donateur vd vereniging worden; dan gaat je gehele inleg naar MTB'en in Nh.

nadeel van vignetten is dat je ze moet verkopen, automaten en verkooppunten, dat je ze moet controleren... en dat je met Jan en alleman overeenstemming moet hebben...

Donateurs werven is veel eenvoudiger en efficiënter. :mrgreen:

Kathlijn
MTB'er

Bericht door Kathlijn » wo 23 mei 2018 11:18

Ja, dat is wel een heel goed punt idd... Dan heb je dat gedoe weer. Yes, doneren is zeker eenvoudiger, maar toch leek me dat idee van alle parcours verbinden zo gaaf , weet je ;-) Ach ja, rijden doen we toch wel :D

Plaats reactie