Napraat de VIJF

De jaarlijkse marathontraining op het parcours van Schoorl
HaJe

Re: Napraat de VIJF

Bericht door HaJe »

Annika schreef: Hoewel ik op wat foto's van buurman Bert zie dat er zo nu en dan ook mensen zijn die toch het Halfordspaadje nemen... Jammer, het hoort erbij (ook met kramp).
Vind ik ook, maar het is nog steeds een training! Als je afsnijdt, houd je voornamelijk jezelf voor de gek.

Henk van H*

Bericht door Henk van H* »

Volgende keer maar weer twee (of drie) bordjes neerzetten bij de afsnijpunten, en het bij de briefing aankaarten.
HvH

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS »

Wij, als organisatie, zijn er blind vanuit gegaan dat iedereen de officiële route zou volgen.....is there any other??? vandaar geen bordjes. Bordjes worden toch niet gelezen...zeker niet in de afdaling van de Nok, net voor de kuil.....dan heb je wel wat anders aan je hoofd.
Vrijheid...blijheid.....

Jeroen vV

Bericht door Jeroen vV »

Normaal gesproken moeten ze het zelf weten, maar toen ik uit de kuil omhoog komend moest remmen voor halfordsverkeer van rechts, dacht ik er toch iets anders over...

Thom

Bericht door Thom »

Regel één: ga nóóóóóit ergens van uit ;)

Maar verder hulde voor de organisatie. Het evenement is vlekkeloos en zonder incidenten verlopen, two thumbs up :D !

Michael M
MTB'er

Bericht door Michael M »

Prachtig weer! Koud en zonnetje. Toch gestart met een jasje minder.
Achteraan gestart en had daardoor wel een beetje file. Maar rustig het treintje gevolgt.
Eerste 2 ronden achter elkaar gereden. Daarna 2 rondjes wat rustiger. 5de rondje net voor de Nok kramp in mijn middelteen, moest even afstappen en meteen weer verder. Vocht tekort of zenuw? Toch schoot de kramp er af en toe weer in. (Zenuwachtig teentje!) :? .
Voor mijn eerste VIJF toch goed gevoel na mijn lastige 5de ronde. 3:42.
Als ik weer mee kan doen, wat meer vooraan starten?
Organisatie was goed, bedankt! en alle toeschouwers waren erg motiverend, bedankt! voor de aanmoedigingen.
p.s. afsnijpunten zijn ''not done!''

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Toeschouwers was idd ook erg leuk!!!

De vijf blijft een leuk fenomeen zo de berichten lezend. Vd cracks met 5x40- tot de zwoegers :D .

Had zondag vreselijke (spier)pijn in mijn kuiten. Maar vandaag weer lekker gereden, hoewel nog lang niet voluit ;)

Steffen

Bericht door Steffen »

Heerlijk genoten vrijdag. Van begin tot eind. Aan de start aarzelde ik nog even of ik m'n jasje uit zou doen, maar gelukkig heb ik het wel gedaan op aanraden van Annika.
Weer samen met Nienke over de start, waarbij ze mij nog even fijntjes aan Amerongen herinnerde :oops: :evil: Rustig aan gestart, waarbij ik links en rechts ingehaald werd door mensen die ik later weer inhaalde ;) De eerste doorkomst volgens de klok in 36 minuten :?: Elke ronde m'n bidon gevuld (er stonden er helaas geen klaar, later wel), lekker koek, banaan en winegums gepakt, en weer door.
Eigenlijk pas op het laatst een beetje tegen de kramp aangereden.
Nog een compliment voor de organisatie (ze hebben er al veel gehad, maar deze kan er ook nog wel bij ;) ) prima georganiseerd, en het hele parcour na de tijd nog weer schoongemaakt, echt super!
Volgende goede vrijdag: 29 maart 2013 Nog eerder in het jaar dus.

KUNK

Bericht door KUNK »

beetje late reactie, maar was weer super georganiseerd. lekker gereden. jammer dat sommigen de kuil niet namen want zo blijf je dezelfde mensen inhalen. Volgend jaar een lintje voor t halfordspaadje :?: organisatie bedankt! Emiel
Fortune favors the brave!

Plaats reactie