Editie 2014

De jaarlijkse marathontraining op het parcours van Schoorl
zandhopper

Re: Editie 2014

Bericht door zandhopper »

Vanmiddag nog even rondgereden, de boel ligt er supernetjes bij, netter dan ooit want ook de eerder achtergebleven bidons zijn nu opgeruimd; TOP!! Parkoers heeft de 750ronden ook goed doorstaan. Alleen de afdaling met de drops kan wel wat onderhoud gebruiken, voorzichtigheid geboden!! En wat zandkuiltjes natuurlijk, maar als je hard genoeg rijdt!!?? :lol:

Michael M
MTB'er

Bericht door Michael M »

De 5 van Schoorl, altijd een leuke rit.
Heerlijk bruggetjes, drops, snelle passages met wind mee, en een stukkie klimmen (pff! altijd vermoeiend) en element 'bidons slalom'.
Had voorgenomen om 1ste ronde rustig te beginnen zoals elk jaar... maar je wordt toch 'meegezogen'.
Volgende 2 rondjes met een groepje kunnen rijden, wat goed ging. Tot mijn fiets akelig ging kraken.
Als iemand een krakende fiets heeft gehoord onderweg? Dat was ik :roll:
Ook mijn versnellingsapparaat leek het niet met mijn schakelmomenten eens te zijn, werd er gek van. Groepje weg :oops:
In de vierde ronde had ik het helemaal gehad, Krak, krak, krak. Versnelling nog proberen te verdraaien op stuur, maar niets hielp.
Had het idee dat ik behoorlijk werd ingehaald :? Laatste 5de ronde eruit geperst. Heerlijk het einde. Toch heerlijk gereden.
Goed georganiseerd zoals altijd. Winegums, ik ben er gek op! :mrgreen:

Vanmorgen mijn bike maar eens uit elkaar gehaald, dacht eerst aan een krakend zadelpen of lagers. 's Middags, Ja! gevonden derailleur pad los!
Weg met kraak en weg met versnellingsproblemen. :D

Gave foto's trouwens van facebook, erg mooi.

Iedereen weer bedankt!
Tot de volgende editie!!! Gr Michael

lefty
MTB'er

Bericht door lefty »

Zijn er naast de foto's op facebook nog meer foto's beschikbaar?
Heb meerdere fotografen gezien onderweg...

Plaats reactie