De laatste "5" voorpret?

De jaarlijkse marathontraining op het parcours van Schoorl
Cornelis
MTB'er

De laatste "5" voorpret?

Bericht door Cornelis »

Zou het dan echt de laatste "5" gaan worden?
Vorig jaar had ik hem -na jaaaaren recreatief rondjes Schoorl fietsen- voor het eerst gereden en het beviel heel goed! Dus dit jaar weer dacht ik zo.
Nu valt goede vrijdag wel erg vroeg dit jaar en ik heb erg lang stil gezeten wegens een rugblessure. Nu moet je me echt niet vragen om 5 rondjes te komen fietsen. Maar: ik ga het wel proberen!
Ik heb er in ieder geval weer zin in. Hopelijk is die zandbak bij de Kerf weg, maar verder ligt de baan er lekker bij. Stiekem hoop ik nog op die lekkere Noordenwind van vorig jaar.. met 38 richting de Kerf was wel lekker zeg!

zandhopper

Re: De laatste "5" voorpret?

Bericht door zandhopper »

Ja het 5 gevoel komt weer....hoop iets fitter te worden nog graag :D

Het zand bij de kerf zal je nu al niet meer herkennen denk ik.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lefty
MTB'er

Bericht door lefty »

Ja, hij ligt er mooi bij. Met een stevige noorden wind wordt het inderdaad knallen langs de kerf.
Ben blij dat ik geen kunstgebit heb.... :D
Ik heb redelijk wat kilometers gemaakt en hoop dat ik mijn 83e plek van vorig jaar kan verbeteren.
Tot ziens op 3 april....zin in!!!

frankteb

Bericht door frankteb »

Ik heb nog geen inschrijving gezien, wordt hij wel gehouden?

zandhopper

Oei, de inschrijving was in feb al... op facebook en de site aangekondigd... :shock:

Volgende week, zoals gewoonlijk op goede vrijdag om 09.30 de start!!! :mrgreen:

Verleden week nog een blessure in mijn rug opgelopen maar heb er wel zin in! Kan dus tevreden zijn met uitrijden dit jaar, geen tijdsdruk, gewoon lekker rijden en heel blijven.

Gister nog wat onderhoud gedaan dus met wat, lichte aub, regen moet het vrijdag weer een topdag worden!! :D :D :D

joepie
MTB'er

Bericht door joepie »

Hoop te gaan kijken.
Lijkt me ideaal moment om de kunst af te kijken.

Rayb81
MTB'er

Bericht door Rayb81 »

De weersvoorspellingen zien er helaas niet best uit, terwijl er voor zaterdag wel droog weer wordt voorspelt :(

zandhopper

Droog , bewolkt en een zuiden windje... moet lukken.

Beetje zand hier en daar.

Fiets klaar; chip niet vergeten. :P

Wekkertje zetten en nachtrustje pakken. :|

Rayb81
MTB'er

Bericht door Rayb81 »

Vandaag voor de eerste keer de 5 gereden.

Voor mijn doen een lekkere tijd van 3u 51min neergezet.

Parcours lag er geweldig bij! Iedereen bedankt daarvoor!

zandhopper

De vijf van 2015...

Het weer was prima, op de tegenwind bij de kerf na...

Eerste 2 rondes gingen prima, maar in de derde begonnen de pijntjes, en dan weet je dat het nog een end is.... :roll:

4e ronde begonnen de bovenbenen op te spelen, en mijn schouders, had gister nog FFjes gemonteerd maar die stuiteren ook veel meer. Ook in afdalingen was ik er niet tevreden over, gebrek aan grip. Misschien niet zo'n goed idee.... :cry:

4e keer de nok op voorzichtig op het piccollotje, maar toen liep mijn ketting ernaast in de afdaling. Kramp in mijn kuit toen ik van mijn fiets af moest :x Voor de kerf ingelopen op andere fietser en die mooi gebruikt om uit de wind te rijden.

Eigenlijk had die ronde de laatste moeten zijn :mrgreen: .... maarja, one to go.... 5e ronde gelijk aan de 4e,dat viel niet tegen. Af en toe een zonnetje... Boven op de nok meteen weer grote blad erop en geen problemen. Steeds met beleid omhoog en steeds dichter bij de finish...

Bij de zandplek werd ik ingehaald en moest even voet aan de grond... meteen onwijze kramp in andere kuit :( zwarte blink erna viel niet mee. In de afdaling weer lekker rekken.

En uiteindelijk finish je dan maar ik heb me volgens mij nog nooit zo krakkemikkig gevoeld :mrgreen: Onderweg naar huis zelfs nog krampverschijnselen net als net op de bank..... :shock:

Maar goed, uitgereden, iets langzamer dan vorig jaar 3.22 of3.23 en dat 2 weken na een verrekking in mijn rug, best tevree!!!!

Plaats reactie