2017 5vS training

De jaarlijkse marathontraining op het parcours van Schoorl
Plaats reactie
zandhopper

2017 5vS training

Bericht door zandhopper »

Morgen weer van start... onze jaarlijkse training.........

Gisteren nog wat aan het parkoers proberen te verbeteren maar denk dat het niet het beste jaar is!! Al erg droog en dus wat zand hier en daar!!

De fiets is hopelijk klaar, stond net met een lege band zomaar... :shock: zelf wel voldoende hersteld van een rugblessure.. maar eens kijken wat het morgen wordt!!!!!!! :mrgreen:

Eerst de start maar weer eens doorkomen!!!

v_schultinge
MTB'er

Re: 2017 5vS training

Bericht door v_schultinge »

Mooie editie met een lekker weertje. Wat me opviel was het aantal mensen dat niet door de kuil ging, maar rechtdoor over het halfordspaadje en net voor de afkorting rechtdoor reden ipv het parcours te volgen. Ik vond dat nogal jammer. Wie probeer je dan in de zeik te nemen? Jezelf of anderen die wel netjes de 5 rondjes rijden. Volgens mij was het echt 50% die ik her en der zag afkorten.

zandhopper

Bericht door zandhopper »

Lekker weer... maar wel een westen windje.

Stukje vanaf brug 1 totdat je het fietspad kruist was daardoor .... als je niet zo hard reed, behoorlijk zwaar!!!!!!!! Langzaam door zandkuiltjes stuiteren is veel vermoeiender dan snel. Blijft voor mij, als je sneller kan rijden heb je veel minder last van alles en blijf je snel.

Had wat last van mijn rug en reed langzaam rond. Dat stuk was daardoor zwaar :oops: :oops: :oops:

Maar langzaam doch gestaag telde ik de rondjes af en fietste verder wel lekker.

Bedroevende tijd maar ach, kon vandaag niet beter :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

joepie
MTB'er

Bericht door joepie »

Was me weer een waar genoegen.
Dat afsnijden blijft een raadsel, je ziet t ook overal.
Ging bij mij ook niet echt lekker voor t gevoel, denk dat de uitslag wel mee valt.
Zal ook wel komen doordat ie er toch wat zwaar bij ligt.
Ben benieuwd !

Plaats reactie